Na onduidelijkheid van de test gisteren! Ben ik op aanraden de digitale gaan halen. En ja hoor zwanger! Na de eerste cyclus ... Ongelooflijk...
@goudlokje: gefeliciteerd! @shaan: nogmaals gefeliciteerd. Nu wel geloven hoor @ester: ik vind hem positief, denk dat die CB van eergisteren te vroeg was. Met dit streepje op KV geeft hij wel zwanger aan. Voorzichtig gefeliciteerd.
Ik kan het nog niet geloven .... haha... CB gaf eergisteren dus niet zwanger aan en daar was ik een beetje door uit het veld geslagen, maar misschien ook logisch aangezien mijn nod nog ver weg is @Shaan: gefeliciteerd!!
Wat een ontzettend verschil qua duidelijkheid van de testen. . Lang leve kruidvat ( net weer 3 doosjes erbij gehaald)
Aan de prikpil tot 7 juli. ( die dag moest ik een nieuwe halen maar niet gedaan) overgestapt op de pil die dag. Heb 4 juli gemeenschap gehad ( als enige tot nu ) en omdat ik al n week misselijk ben voor de zekerheid getest.. Geloof er niet in maar zie toch n super licht streepje.. Zaterdag nog maar eens testen. Zit n foutje in de test volgens mij maar streepje staat ernaast.. 2 bewerkt en 1 origineel Bekijk bijlage 406956
esther77 heb je de cb met indicator gedaan of zonder? Zonder heeft meer hcg nodig dan met, en ligt ook aan hoe geconcentreerd je urine was. Als je mét indicator doet denk ik dat je zwanger krijgt, maar je kan ook wachten tot NOD dan is het zeker.
Meiske80: Ik heb geen idee eigenlijk, gewoon test uit de schap gepakt waar wel of niet zwanger kwam te staan haha
Nope, gelijk weggegooid. Maar ik ga zo nog een nieuwe halen en hopen op een positieve test, al is dit al erg duidelijk