@ Sparky Ik zou echt een paar dagen wachten, het is nog heeel vroeg om nu al te testen, in zo'n pril stadium gaat het ook nog best vaak mis. Maar ik zie niks op die foto's op dit moment.
Haha Sparky ik las in een ander topic dat je zou wachten tot maandag en nu zie ik hier een test Moet helaas wel zeggen dat ik geen 2e streepje zie.
Mamalicious, hier zo'n zelfde dip. Maar had ik vroeger nooit toen ik tempte bij mijn voor mijn dochter.
ik zie iets! Spannend. Je zegt dat hij nu iets duidelijker word.. kun je een nieuwe foto maken? spannend.....
Bij mijn zoontje heb ik nooit getempt, dus dat kan ik niet vergelijken... maar de vorige ronde toen ik dus ook zwanger bleek te zijn had ik precies zo'n dip op 6dpo... heb nog wat meer dingetjes dat ik denk, het zou kunnen... ik ga op 10dpo een testje wagen, dat is dinsdag... kan bijna niet wachten hihi
Vorige ronde had ik dat op dag 7 en bleef hij wat lager daarna. Nu loopt het nog steeds op. Volgens fertility Friend kan zo'n dip inderdaad ook voorkomen als je geen innesteling hebt. Het belangrijkste is dat je temp daarna hoog blijft
Er is trouwens ook een topic over temperatuurkaartjes van zwangeren, dan heb je wat voorbeelden hoe die eruit zien. De moeite waard!
Pregnyl is toch pas na 10 dagen uit je lichaam? Of niet? Heb er geen verstand van maar heb dat meerdere malen gelezen, ergens. Ik ga duimen dat het van een zwangerschap is!
Zou t echt zo zijn! Zo bang weer ongesteld te worden. Zin nu op dag 33 in mijn cyclus. Normaal 28 dagen