Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 26

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hey allemaal,

De onderste begint er denk ik wel op te lijken he? Hij is natuurlijk nog wel nat, maar je ziet dat t begin lijntje al veel donkerder is... Dit is dan toch het BEGIN van de LH piek... Dat is tenminste zoals ze t op internet omschrijven...

2. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga het vanmiddag gelijk even kopen. Je moet het sowieso slikken tot zo'n 10-12 weken toch? Dus dan kan ik er nog zo'n 6 weken tegen aan! :)

Maar bedankt! Ja, denk dat ik zelf ook zo'n 4-5 weken ben. Maar zo gek, m'n cyclus zag er als volgt uit: 24-39-47-41. Dus op vakantie er rekening mee gehouden dat mijn eisprong pas over twee weken (rond deze week dus) zou komen. Maar niet dus! :)

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Mijn kv knaller op 4+5! ! teststreep is donkerder dan de controle streep!!

De onderste is een ovu test.

4. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    RSL dat is echt een knaller ja!!!:D

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!

Tinkerbell, meissie, is het alweer zenuwtijd moppie?

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Wat denken jullie vals positief (zw test action, van zaterdag) en de middelste ovulatietest als positief zien? Ik zit ondertussen op cd38 en weet niet goed waar ik in mijn cyclus zit ;)
    Bekijk bijlage 407672
    Bekijk bijlage 407671

edit: op de foto zie ik het streepje op de bovenste foto nu bijna niet meer :)

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dan kun je beter naar heel je rijtje ovu testen kijken;) als je nu duidelijk een op en afloop zit kan het je positieve ovu zijn. Ik zou nu zeggen die kan nog duidelijker.

Die action test lijkt me negatief

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Begin van het lijntje? Heb zelf nooit zo gekeken eigenlijk. Je streep moet gewoon helemaal knallend zijn zeg maar. Maar hij komt er aan hoor.!

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    heb je de middelste ovu test tegelijk met de action test gedaan? Want ik denk dat je hier je ei hebt, en dat de zw test hierop heeft gereageerd. Veel zullen er hier zeggen dat dit niet mogelijk is, maar heb het nu twee maanden zelf getest en zw testen komen een streep tijdens de eisprong.

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    +1..

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jolina: Nee hoor, hoeft niet helemaal knallend te zijn ;) Heb begrepen dat deze iig al positief is. Handige is dat t begin van het lijntje echt pikke donker is, dat was de andere dagen niet...Weet nu iig dat ie echt oploopt! Maar hij kan wel donkerder, dat weet ik :) In het echt is hij nu wel even donker als de controlestreep. Ik test om 18:00 nogmaals

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oplopen doet ie zeker. Oké je knallende test kan ook middernacht zijn en dan mis je m dus.

Ik persoonlijk heb maandenlang deze ovu testen gebruikt en echt altijd een knaller gehad. Dan pas beschouwde ik ze als positief. En dan nog springt je ei pas binnen 48 uur.

Zeker weten doen we nooit wanneer ons ei is, zelf of je ei echt springt weet je niet zeker tenzij je tempt. Maar het is een goed hulpmiddel.

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Dat kan niet want is mijn hele rijtje ovulatietesten tot nu toe ;) :) Maar in het verleden had ik vaker gewoon 1 of 2 dagen een tweede duidelijke streep en nu opeens 3. En ik heb ook meerdere cyclussen mijn echte piek niet kunnen vinden, ik test ook maar 1x per dag. Maar ik ga gewoon vrolijk doortesten :)

Nee de bovenste test is gelijk is met dezelfde urine als de action test gedaan. Ik heb echt nog nooit eerder een indroog streep of vals positieve test gehad maar eens moet de eerste keer zijn haha.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Cosy oké dan is het ook moeilijk te zeggen.... Idd maar even doortesten en blijven ze zo duidelijk maar weer eens een hcg testje doe

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ga ik doen! heel fijn dat je even mee hebt gekeken :), een ontregelde cyclus na een miskraam is altijd zo irritant vind ik!

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jolina: Ik weet wat je bedoelt, mijne is ook een aantal keren veel donkerder geweest dan de controlestreep. Daarom test ik nu ook 3 keer per dag, kan ik m niet missen :p .

Maar goed, als ik daar vanuit ga...dat ik die hele donkere nog ga spotten, dan zal mijn ei denk ik morgen avond/nacht springen of overmorgen avond/nacht (op internet staat dat ie altijd avond/nacht springt in de zomer)

En ik temp inderdaad :) Vind ik wel handig om wat meer inzicht te hebben in of mijn ei daadwerkelijk is gesprongen

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Vandaag weer een roze streep en in echt ietsje duidelijker dan die wat ik gister plaatste maar kan het sowieso vergeten heb bloedverlies :(

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

bovenste die ik al geplaatst had onderste vandaag:

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier nog 1. Bovenste van vandaag. Iemand al eens meegemaakt positieve test en bloedverlies? Ik heb verder geen buikpijn ed. Alleen erg moe.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Niet leuk:( hoop dat je ei snel komt. En wie weet is die toch al geweest...

Deel Deze Pagina