Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 26

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nou zeg....is toch mijn test juist lichter nu hoor... Dus die mega knaller zal ik deze maand niet hebben of die is afgelopen nacht geweest...Kan ook toch??

Hmm, kan alsnog goed zijn hoor Veronique of heb je heel veel bloed verlies! Hopelijk gaat het gewoon goed

2. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    #5002 ilonavp, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
    Ze kon niet eens bij mijn baarmoeder komen dat was het gekke. Bij mijn moeder was rond de 8 weken ook niks te zien, en ik heb echt een dikkere onderbuik gekregen, pas geen een broek meer terwijl ik juist gezonder aan het eten was. En wegens vakantie minder personeel overal en toch drukker dus kon niet eerder helaas.. Maar we wachten gewoon af. Zwanger ben ik sowieso ;)

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

@dubbeltje oh je temt... Dan is het makkelijker he ;)

Vero die van vandaag vindt ik maar vreemd, zo'n dun streepje...

4. Sterretje2013

21 jun 2014
    43
    0
    6
    Rtoch duidelijk voor 14 dpo niet?

Bijgevoegde bestanden:

5. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Gefeliciteerd trouwens aan alle zwangere :)

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

#5006 Pumbaa, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2014
    Ik heb een beetje schrik, wij zijn niet bezig om zwanger te worden. Ik heb een mirena spiraal. Nu heb ik net een test gedaan. Na vijf minuten zag ik een streepje die ik niet op de foto kreeg. Na tien minuten heb ik nog een foto gedaan en toen was daar het streepje wel. Wat denken jullie, zorgt mijn angst ervoor dat ik iets zie?? Zo nee wat moet ik dan?? Heb zover ik weet nog steeds mijn spiraal erin zitten!

image.jpg

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Misschien reageert hij op je ei?

Sterretje gefeliciteerd hoor ;)

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Valt echt tot nu toe mee het bloedverlies. Weet even niet zo goed wat ik ervan moet denken :)

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat lijkt op de foto idd zo vond ik ook al maar in echt dus niet. is zelfs net wat rozer dan de vorige test. Zal proberen of ik een duidelijkere foto krijg. Vandaag zijn ze wat wazig ;)

10. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    Hoe plaats ik een foto?:(

11. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sanea.. naast snel reageren staat meer opties

Vandaag 2e test gedaan en wordt al duidelijker!

20140721_181250.jpg

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wauw mooi!!

Veronique, ik heb ervaring met bloedverlies en positieve testen, maar dat liep niet goed af helaas.. Ik hoop voor jou dat het van de innesteling is!!

Pumbaa ik zou morgen nog eens testen en mocht je dan nog een duidelijke streep hebben dan ff de verloskundige/huisarts bellen.. Hopelijk is je idd je ei!

13. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Weet iemand of action zwangerschapstesten voorgedrukte streepjes heeft?

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Beetje domme vraag misschien maar jullie zien het streepje dus ook. Ik heb normaal om de twee à drie weken bloedverlies/menstruatie. Nu dus al even niet meer en heb nu drie dagen achtereen een druppel helder bloedverlies gehad bij druk. Verder last van de borsten. Wel heb ik veel cyste's gehad. Laatste keer dat ik die had heb ik ook getest en deze test bleef spierwit. Krijg er echt een beetje de zenuwen van, heb een extreem slechte zwangerschap achter de rug, lichamelijk en geestelijk en krijg werkelijk al stress van alleen de gedachte! Alle zwangeren gefeliciteerd!!!

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zie m inderdaad... Dan hoop ik voor het eerst hier op zp dat je niet zwanger bent ;) sterkte meis

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Nope geen voorgedrukt streepje gezien.. action blijft bij mij ook echt wit bij geen zwangerschap (of eisprong, 1x een tuurlijntje gehad ;))

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Voel me zo ondankbaar. Bedoel het ook niet zoals het overkomt nu. Mijn vriend zegt als het zo is dan gaan we ervoor dan moest het zo zijn. Ik ben echt zo ongelooflijk bang voor een zwangerschap. Ondanks dat denkt er geen haar op mijn hoofd om het dan af te breken hoor. Wel hoef ik daarna dan geen discussie met mijn gynaecoloog en komt er gewoon een sterilisatie die hij al die tijd heeft tegengehouden!

18. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Dan hoop ik dat dat ook echt is. Had gister dus ook een tuurlijntje, donderdag test ik dan maar weer :)

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Sorry....ik plas op alles streepjes, ook op de action test. Ik hoop voor je dat hij gaat oplopen!

20. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    Dank je wel kar lijn.

Ik hoop dat het gelukt is. Ben hier niet zo goed in haha.

Ik zit op 10 dpo vandaag een kv 2v5 gedaan en tot mijn schrik zag ik een licht streepje. Dus ik wou het even met jullie delen en kijken wat jullie ervan vinden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina