Dank jullie wel allemaal. Idd hopen op een plakker. Iedereen veel succes hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!
een vraagje, i sinds 3 maanden wordt ik om de 27 dagen ongesteld,op de dag van me laatste menstruatie was mijn temp 36.6 gisteren was mn temp 37.3, ik heb een test gedaan die was heeeeel licht maar wel paars,zelf mn dochter zag die streep en die zij het is paarsvandaag is mijn menstr en er is niks te bekkenen , vaandag was mn temp 37.2 ik heb wel soms hevige krampen .moet ik toch wachten om te testen door die krampen dat ik krijg?
Action heeft dus wel voorgedrukte lijntjes, Maakte net de verpakking open en zat duidelijk in het testvenster en in het controlevenster een lijn staan! Balen......
Veel vrouwen voelen krampen die zwanger zijn.. dus het hoeft niks te betekenen. Je kan ff testen om te zien of je hcg is opgelopen
Zit ik me zenuwachtig te maken voor mvm wat zo komt. Bij m'n mk was de mvm test erg licht.. Dus denk net.. Ff een testje doen.. Weg zijn m'n zorgen
@ meiske , ik. Heb een test van kruidvat gedaan. Er was een hele lichtee streep ,en die. Van action is er ookeen lichte streep maar ik weet niet of is een indroog streep .