8 dagen geleden.... En r85, misschien moet dat dan maar ja . Gister iig gedaan! Jij gefeliciteerd he!
Nou het lastige is, ik was een paar dagen weg voor werk. Maar hij was toen op dinsdag heel vaag, bijna 1 streep. Vrijdag kon ik weer testen, toen was hij donker. Volgende dagen weer heel licht. Maar ga er wel vanuit dus, ook icm kwaaltjes die bij ei passen. De vrijdag was dag 11...
sallie het kan namelijk ook zijn dat je ovu test op hcg reageerd of het moet zijn dat je ei toen niet gesprongen is maar nu alsnog komt.
Hahaha, dat had ik ook hoor! Ik maar zweten en staren naar dat ding Ik zat er zelfs tegen te praten op een gegeven moment. Heb alleen ooit een heel snelle gehad toen ik al over de 5 weken was, ik denk dat dat het makkelijkste voor de test is, want alles meer dan een bepaalde waarde is 3+. Net als niet zwanger, dat is ook snel gemeten denk ik zo. Heb ik nog nooit gehad, want ik koop zo'n dure test natuurlijk alleen als ik al weet dat ik zwanger ben Ik kan me voorstellen dat je liever meteen 2-3 ziet staan maar op NOD is dat denk ik echt niet 'nodig'. Je kan hem herhalen over 3 dagen?
Nog 2 nachtjes... dan ga ik eens een testje wagen pffff spannend weer... r85: duidelijk toch! Gefeliciteerd! marloesje: ik moet altijd wel grinniken als ik een testje van jou voorbij zie komen... hoeveel heb jij er wel niet liggen thuis Hopelijk binnenkort een knaller voor je! Succes!
Ja, dát kan natuurlijk ook... Zit niks anders op dan afwachten denk ik... Morgen stiekem maar weer testen denk ik. Hoelang duurt een piek normaal?
Jeetje Mariska, wat gek! Ook spannend dus! Ik zie je piek toch wel op dag 14? En dan nu weer donker.. We lopen ook precies gelijk in de cyclus zie ik. Wanneer ga jij zwangerschapstest doen? Ik ga in ieder geval einde van de middag nog ovu test doen....
Geeft niet Sallie, nu was de eisprong dag 16 en vorige ronde dag 14. Ik wacht ff af wat m'n temperatuur gaat doen, ik hoop dat ie zo hoog blijft...
Vandaag 14 dpo, nog steeds hoge temp en geen ongi, de testfoto. Ik zie er zelf wel een licht streepje op (op de foto minder duidelijk). Zien jullie t ook?