Ik gebruikte de sensitest dipstick sensitive, die vond ik erg duidelijk. Had altijd een streepje, maar rond ovulatie werd die echt knal. Daarna per ongeluk eens de gewone besteld en daar werd ik echt niet wijs uit... Waarschijnlijk omdat ik de sensitive gewoon was. Ik zou je gewoon aanraden om één soort te kopen en niet te veranderen want daar geraak je van in de war (ik toch ).
Ja ik heb ze gebruikt en als je zwanger bent geven ze een duidelijke streep! Niet zwanger dan blijven ze echt wit..
hallo,, ik ben nieuw hier.. maar heb wel een dringende vraag.. 23-5 zou ik ongesteld moeten worden.. 25-5 26-5 nog steeds niks.. zaterdag en zondag positieve testen gehad.. nou sinds gister licht bloedverlies.. (sorry dat ik het zeg maar het komt er niet uit en maandverband of tampon is overbodig).. ik dacht dat mn menstruatie door zou zetten.. dus heb alle testen van boosheid weg gegooid.:x. verloskundige gebeld en die zegt dat ik me niet zo druk moet maken.. mijn vraag is dus kun je innestelingsbloed hebben na je nod?.. of is dat onmogelijk? liefs..
Ja dat schijnt te kunnen.. wat ik deed om in de gaten te houden of mn hcg goed opliep was om de dag testen. Ik hoop voor je dat het goed zit!
bedankt voor de snelle reactie!! ik had ook op internet zitten lezen en ik las dat je een ovu test ook kan gebruiken als zwangerschaps test?.. of het waar is weet ik niet.. maar zo eigenwijs als ik ben dacht ik van hee ik probeer het is uit.. tot mn grote verbazing was tie positief dus ik moest eigenlijk lachen gewoon om het feit dat ik nu nog niet kan ovuleren.. vraag me alleen af of dat het ook daadwerkelijk kan haha liefs
Ik heb weer een licht streepje op deze test. En kan niet zwanger zijn geloof ik... Dacht m'n eisprong pas net te hebben gehad (banner klopt niet)
Marloesje24, ik zie geen foto? Ik heb op die testen ook altijd alleen maar een streep als t positief is, met ovu piek nooit een positieve zw dipstick gehad!
als ik mijn beeldscherm beetje plat duw zie ik hem ook!.. hoop t voor je! wat vinden jullie trouwens van een predictor early?. hoor negatieve maar ook positieve verhalen.. weet niet wat ik er van moet denken...
Heb dit de afgelopen keren ook wel gehad buiten afleestijd. Als er binnen afleestijd een roze streepje staat is ie positief. Na 10 minuten schaduwlijntjes kan je als negatief beschouwen
Ik zie wat je bedoelt Marloes, morgen weer eentje doen! Ik heb altijd goeie ervaringen met deze testen, nog ff spannend! En doe je ook ovu's?
Dames vraagje ik heb net mijn zwangerschapstesten binnen en moet nog 3 dagen voor nod er zitten ook vroege testen bij zal ik nu gaan testen of morgenvroeg Ik weet het niet hihihi was er de hele maand niet zo mee bezig tot ik ze in huis heb haha