Hoi dames K ben vandaag 3 dagen overtijd en ben nog steeds verder gaan testen met ovu test k heb er nog 1 liggen dus ik dacht eerst deze en dan een zw test eventueel halen Vandaag 3 dagen overtijd en nog steeds positieve ovu test Dit is de 3e dag dat ik em positief test!!!
Hahahaha wat ik nu ga zeggen is positief bedoeld hoor: ik krijg de kriebels van jou, je bent gewoon ZWANGER meis hihi ga Es' een zw test halen, 3 dagen op rij zo'n knaller kan toch geen ei meer zijn, dit is een kleine beeb!
Hahah wat lief van je Nu krijg ik de kriebels Ja ik vind het ook vreemd dat tie zolang positief blijft
Als je rond je eisprong 2 wkn terug ook zo'n knaller had, dan is t voor mij heel duidelijk hoor! Ik had al lang voor de kruidvat gestaan Maar respect voor je geduld
Gogogogo! En niet terugkomen voor je een zw test hebt gedaan! en met zulke knallende ovu's hoef je niet tot morgenochtend te wachten hoor
Hahahah ja dat wilde ik dus net zeggen K ga gewoon lekker nu testen Oja en het maakt voor mij niet uit als ie negatief uitkomt Be right back!!
Dankjullie wel hoor jullie reacties!!!! Ik wacht tot na mn NOD en dan ben ik pas echt blij! Anderen allemaal succes!
Wat zeggen jullie? Is die van gister positief? Of nog even doortesten. Ik ben nog geen doorgewinterde ovu-tester, en dat gedoe met die streepjes.. Ik ben denk ik geschikter voor CB testers maar ja, de prijs he?
dyson ik denk wel dat hij positief is. maar zou wel nog 2 dg testen om te kijken of hij weer minder word zodat je kunt zien of je ei echt gesprongen is. women jammer
vreemd... het kan ook niet zijn dat je ei vroeger of later is? Zou toch denken dat als je drie dagen zon dikke streep hebt, je nu toch wel een positieve zw test zou hebben