Dank jullie wel Pas morgen ga ik echt juichen op het forum dan heb ik zekerheid Morgen show ik wel de 2e test
Yup, ik denk ook dat je zwanger bent, women. Hoewel al mijn streepjes er altijd wel binnen die 5 min. stonden. Maar hoe donker ze werden, dat was pas veel later zichtbaar.
@Women, ik ga je nog niet feliciteren. Het resultaat kwam pas (ver) na de 10 min. Tevens had hij voor 3 dagen overtijd wel duidelijker moeten zijn (je wist immers wanneer je nod was). Hopelijk kan ik je morgen wel feliciteren.
KV tests kun je echt weggooien na de 10 minuten.. ik deed een aantal maanden een kv en haalde die na 10 min uit de prullenbak.. positiever kon hij niet zo donker dat hij was.. maar ik was dus niet zwanger Doe over een paar dagen nog een testje, ik hoop voor je dat die wel posi uitslaat
women ik wil je pret niet drukke vorige maand had mijn vriendin precies zo'n streepje. Die ook na afleestijd kwam. Zij is niet zwanger hopelijk morgen een mooie streep
Vandaag weer test gedaan. Zien jullie dit als een (tweede, raaaaar) piek, of gewoon een iets donkerdere test in het rijtje. Voor wie het niet had gelezen, dag 12 was volgens mij ook al positief. Het is nu erg laat in de cyclus. Ik heb vrij korte cycli. Wel orgametril gebruikt voor deze cyclus, ivm bloedverlies. Nou wat jullie? Misschien is het gewoon donker en niet postief, dat kan natuurlijk ook....
Hey sallie en Sita Ik denk het ook want heb nu ook rare steekjes in buik links wat ik niet eerder heb gehad, ze komen in vlagen en beetje pijn En kruidvat testjes heb ik ook eerder gebruikt en nooit kwam er zo een streepje tevoorschijn ook niet na 10 min!! En nu wel Mr jah bedankt voor jullie reacties Ondanks zoveel verschillende reacties en meningen Zal ik toch morgen ochtend testen Dan hebben we wel meer duidelijkheid dames Ik zal blij Zijn met alles, positief of negatief
Blij met negatief..? Mijn testen waren ook pas positief na 10 min en ik was toch echt zwanger (cb digital zei 1-2) Ben erg benieuwd morgen!
Hahaha ja k denk altijd positief Volgende maand dan nieuwe kansen Men moet altijd positief blijven denken en geduldig zijn
Pfoe knap hoor!!! Ik zit er wel eens doorheen en ben soms heeeeeeeeeeeel ongeduldig!! (eerste vm nu 1 jaar geleden... dus t geduld is soms ff ver te zoeken)
Bij een eisprong heb je ook wel steekjes enzo. Zeker omdat je zegt dat je ze links hebt, kan het goed zo zijn dat er een eitje links gaat springen. Ik zou toch eens ff "knuffelen" vanavond.... just in case. Ps, hoop dat ik het fout heb en je toch zwanger blijkt
Ja kan ik begrijpen meid. Wees sterk en op een dag zal het echt raak zijn Ik wens voor iedereen het beste hier op het forum ookal zijn we allemaal onbekende hihi
Ja dat kan best zo zijn maar wat beteken al die ovulatie testen en mijn zw Test waar ik een lichte streep zie..... En nu pas de ei...!! 3 dagen overtijd.. I don't know!
3 ovutesten kan een lange lh piek betekenen (en wat ik eerder zei, kv of repro hiervan genen vaak onterecht lang posi uitslagen). 1 (na de afleestijd) licht positief kan vals zijn maar kan ook een reactie op het lh hormoon zijn (gebeurd vrij regelmatig helaas). En dat je dan nu (misschien) zo laat je eisprong hebt, tja het lichaam is geen computer... dus het kan voorkomen dat je ineens een (veel) langere cyclus hebt. Nogmaals, ik hoop echt dat ik het fout heb maar ik vind het nog veel te link om je te feliciteren op een lichte streep die ver na afleestijd verscheen. Ik hoop dat ik je morgen wel kan feliciteren.