Volgens mij staat het lijntje wat jij bedoelt te ver naar buiten als teststreep, lijkt eerder niet zo goed doorgelopen maar vind 'm niet echt bepaald ongeldig.. soms hebben testen dat gewoon een beetje.
hey allemaal.. Ik vibd het zoooo spannend. Wat denken jullie van deze zw.test? vanmorgen gedaan!! Ben benieuwd!
Women, doe anders even wat druppeltjes water op de test op de plek waar je ook de urine doet. Dan zal een niet goed doorgelopen test vaak alsnog goed doorlopen. suuzanna, deze testen staan idd bekend om valse streepjes, maar deze vind ik duidelijk genoeg om te denken dat je zwanger bent hoor!
Is dat zo.. deze test is van de DA. Ik vind het streepje wel zichtbaar. Gisteren getest met een actiontest. Daar een heeeel vaag streepje. Zou ik zwanger kunnen zijn?
Dit is geen DA test maar een Predictor en die zijn altijd even betrouwbaar. inderdaad even een ander merk test doen
Dit is een negatieve test. het roze wat nu iets begint te bewegen door de druppels water is gewoon achtergebleven overtollige vloeistof. Als er hcg zat had je echt wel een lichte streep gehad. Maarja, zo zie ik het
Blijft apart.... wat als je nou eens een ander merk ovu doet?? Om een of andere manier vertrouw ik deze niet (copy van kv ovu's die slecht zijn, heeeel lang posi blijven)