Geen goede testen! Op het forum is al zwanger kraanwater een zwangere man en een zwanger kind geweest met die testen.
Ja agh we wachten het af. Staat trouwens op de gebruiksaanwijzing; niet meer af lezen na 30 minuten. Alles daarvoor is geldig
o dan zijn het inderdaad niet bepaald goede testen haha.. maar daarin tegen hoor ik ook weer positieve verhalen er over.. erg verwarrend..
Ilona ik zou gewoon een testje wagen, sommige hier testen al bijna een week voor nod positief (heel licht streepje) ik ben in ieder geval wel nieuwschierig
Nee ik weet deze ronde niks 100% zeker. Niet getempt of ovu gebruikt. Maar dacht aan de gevoeligheid tijdens het klussen en m'n slijm de eisprong opgemerkt te hebben.
Vanmorgen heel grappig dacht ik een zwangerschap test gedaan omdat ik gevoelige/pijnlijke borsten en 1 dag overtijd ben. Vanmorgen gedaan op de wc neergezet en nooit meer naar om gekeken! Vind ik hem net terug maar weet niet wat ik moet denken
Ohh rot prik! Sterkte! Denk dat je ff opnieuw een testje moet doen, deze lijkt niet goed te zijn doorgelopen.
Wil iemand misschien meekijken naar mijn ovulatietesten? Ik heb ook al een topic gemaakt maar denk dat dit meer bekeken word Ik heb vorige maand met succes voor het eerst ovulatietesten gebruikt.. Deze maand op dag 11 een meting gehad bij gyn.. Grootste eitje was maar 6,8 zei ze.. Zit nu op dag 16 en heb al een paar dagen buikpijn! (Dit had ik vorige maand ook met me ei) Kan iemand meekijken naar me testen Moet wel zeggen dat ik dus clomid gebruik ivm pco.. Weet dat iedereen zegt dat dan de ovutesten niet goed werken maar ik dacht vorige maand ging het ook prima!!
Truelove, ik zie helaas nog geen positieve. Wanneer mag je weer voor je volgende fm? Hierbij mijn ovu's van vorige en deze ronde. Vorige keer dag 14 en een cyclus van 23 dgn (grrrr) en nu op dag 14 nog niet eens het begin van een piek gevonden, hebben jullie dit ook, dat je cyclus zo sterk wisselt? Bij de test van vandaag, dat paarse onder naast de controle streep is nu netjes doorgelopen en gewoon weer wit, gaat erg traag blijkbaar...