Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 26

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook 2x achter elkaar een miskraam. Nu moet ik eerst nog maar eens zien dat de streep donkerder wordt en anderen hem ook zien haha. Nu ga ik nog nergens vanuit.

2. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zie een hoop spannende testjes voorbij komen met een hoop tuurstreepjes:D... Spannend!!!

Hier denk ik dat ik ondanks de pil echt een eisprong gehad heb:( En vroeg ook... Gevoelige borsten etc.
    Kruidvattestje gedaan en tuurstreepjes. Zien jullie m ook? Dit kan toch haast niet? Ik slik sinds deze maand de pil vanwege de behandelingen die binnenkort misschien starten.....
    Vanmiddag ook een test gedaan, dacht daar in de verte ook iets op te zien maar twijfelde erg. Hier zie ik m iets beter..... Weard, morgen maar even een nieuw doosje halen.

Bijgevoegde bestanden:

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zie wel wat sita!

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik zie tot nu toe nog niets

5. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ik zie ook niets Sita...

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah, ja die zie ik ook :)

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik zie ook niets Sita.

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Zo op de laptop zie ik ze niet, op mijn mobiel wel! haha... nu hij opdroogt is zie ik 'm beter..... spannend! en raar eigenlijk:(:$:)

correctie, ik heb mijn scherm donkerder gezet en ik zie m op de linkse heel vaag zo.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sita, ik zag iets op de negatieve en als ik op exact dezelfde plek kijk op de andere foto lijk ik zeker iets te zien. En dat terwijl ik op de laptop zit. Maar wel heeel licht. Vind hem eigenlijk vergelijkbaar met mijn test.

10. sita90

sita90 Niet meer actief

*zoek even terug*

Ik lijk op jou test ook iets te zien! spannend!!!:D:D...

11. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan. Wij willen voor een 2e wondertje gaan, spannend!!

12. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zie hem op m'n telefoon niet, normaal zeg ik hoop voor je dat ie duidelijker wordt. Maar weet niet zo goed wat ik bij jou moet zeggen? En dat bedoel ik echt niet vervelend.. Wat hoop je zelf? Aangezien je aan de pil was en als je zwanger zal zijn je grote kans hebt op miskraam?

13. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Succes!

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

die ovulatietest is positief hoor!! klussen maar ;)

15. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Komt goed! Maar pfff buikpijn laatste 2 dagen...

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Lief haha. Natuurlijk hoop ik stiekem op een doorgaande zwangerschap!!! Maar ik weet inmiddels dat die kans klein is, maar hij is er wel..... Hier draaien mijn duimen voor een doorgaande zwangerschap dus:) al klinkt het een beetje raar gezien ik aan de pil zit haha.. maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

We zullen het gaan zien de komende dagen:p

Moet ik de pil nu eigenlijk wel door slikken? Kan dit kwaad voor een eventuele zwangerschap???

17. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dan hoop ik dat hij duidelijker wordt! Ben je wel begonnen op de 1e dag van je menstruatie met de pil? Als je hem nu nog slikt zit je nog ver voor NOD lijkt me. Beetje lang geleden voor mij maar je wordt toch zo'n 5 dagen na de laatste pil ongesteld?
    Lijkt mij niet goed om die door te slikken tijdens een zwangerschap. Maar vind gezien de test dit nog niet echt een zwangerschap en als je dan nu stopt is ie weer onveilig... Moeilijk moeilijk wat is verstandig?

18. sita90

sita90 Niet meer actief

Haha ja moeilijk moeilijk. Lijkt me ook dat ik voor mijn NOD zit, ik zit net in de derde week van de pil.
    mm, vanavond maar gewoon innemen en morgen middag weer nieuwe testjes halen. iig bedankt:)...

19. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Maar wel op de 1e dag van je menstruatie begonnen?

20. sita90

sita90 Niet meer actief

Werd savonds laat goed ongesteld en de volgende dag ingenomen. Dus denk het wel?

Deel Deze Pagina