Duvellie, ik vind hem mooi oplopen hoor! Hier ligt de kv in de wacht, verwacht er niks van hoor.... Maar ben toch nieuwsgierig...
Mooi testrijtje! Ik denk toch dat ik zwanger ben. Net een test gedaan en het streepje was voor de 10 minuten zichtbaar, op dat moment liep er nog een keer roze door de test. Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten... Mijn urine is zo donker en stinkt alsof ik een blaasontsteking heb dat zal dus waarschijnlijk hier van komen. Stoppen met de pil nu dus?????...
Sita, ik zou gelijk even bellen als dat nog kan. Anders idd even geen pil en morgen bellen naar de gyn. Ik zie wel een lijntje als ik mijn scherm kantel. Maar is het niet mogelijk dat de testen op eisprong reageren? Anders denk ik idd positief, maar bij de gyn kan je vast gelijk bloed laten prikken in jouw situatie en dan weet je het zeker.
Bedankt voor jullie reacties, ik vind het zo spannend en eng!!! Door de pil heen, Wow... Nee mijn eisprong is het niet, omdat ik al ruim een week gevoelige borsten heb. Ik geloof dat die dus allang geweest is. Ik zal morgen inderdaad even bellen om te vragen of ik bloed mag prikken, zal wel niet maar ik kan het allicht proberen... Ik ben nu helaas te laat met bellen... Ik zie het lijntje iig wel.. moeilijk op de foto te krijgen.
Serieus?!.... Ik heb de echte test 30 keer rondgedraaid in het licht, moet echt turen, maar blijf hem zien... Clyde, tnx voor kijken... Nu vind ik het wel spannend worden....
Zie jouw reactie nu pas! Zal ik nog een foto maken van de droge test, misschien zien jullie dan ineens niks meer hihi....