En ik weet van vorige keer dat ze meestal cyclus heeft van 31 dagen. Dat weet ik nog goed omdat ik zelf ook zin cyclus heb. Zal dus heel goed bij eisprong passen. Alleen is het nu nadenken wat dan verstandig is. Het niet gezellig maken of wel? Maar dat is aan Sita
5 ovulatietesten, 2 van maandag , 2 van gisteren en de onderste net gedaan. Gisteren en eergisteren zo'n buikpijn gehad dat ik niet aan sex moest denken. Buikpijn is nu gelukkig helemaal weg, vanavond een poging wagen of ben ik eigenlijk al te laat?
Hey meiden, ik weet dat het hier niet hoor maar weet iemand waarom Lov23 niet meer actief is? Ik mis haar in dit topic!
Bij ons bleek dat nog op tijd , want pas 2 dagen na positieve ovutest nog iets gedaan. Pas laat op de avond zelfs. Zie banner.
Bedankt voor degenen die hebben gereageerd! Meeste zien toch wel wat... Als ik het volhoud test ik vrijdag pas weer, maar het kan ook zijn dat de test morgen roept ....
Savonds ongesteld en volgende dag pil genomen voor wie het vroeg. Ik heb inderdaad gemiddeld een cyclus van rond de 31 dagen. Maar in april had ik mijn eisprong ook ineens rond dag 10/12, denk ik zelf gezien de vroeg positieve testen toen.. dus het kan zo ineens. Rond half 7 vanavond ineens roze verlies. Tampon in gedaan omdat ik naar een voorlichting moest. Nu dus nergens last meer van en er zat alleen wat gelig (Sorry) op het topje verder niets gelukkig. Nu herinner ik mij dat ik op cd 11 slijm met bloed had. Een innestelingsbloeding? Rond die datum (dag ervoor ofzo?) ook een pil vergeten, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Ik had vanavond ook wat verhoging, maar dat kan allerlei redenen hebben. Mijn kv testje doe ik morgen ochtend. Net nog een action testje gedaan en die geeft een licht roze streepje ruim binnen de tijd, maar ik heb vaker vage lijntjes gehad en gezien mijn testen van gister vertrouw ik deze test niet. We zullen zien.....
Hij ligt in de wacht, maar omo hoor .. de controle streep is ook heel licht. Nog maar even geduld, maar zie het somber in ....
Dan moet de pil toch veilig zijn? Bij de eerste dag van je menstruatie als je dan de pil slikt is hij veilig.