Ik ook Sita, maar was na kwartier ofzo. Moest met zoontje in de weer . Dus vandaar mijn vraag, ik ken deze testen niet!
Ik weet niet of ze vals negatief geven, maar mijn vorige zwschap vond ik testpoint fijn. Heel snel resultaat in tegen stelling tot kv wel iets lichter vond ik dat kv (met dezelfde urine)
Sita90 zijn dit allemaal dezelfde testen? Ik zie namelijk alleen iets op den laatste foto die bewerkt is qua licht? Salie ik zie het (nog) niet
Nee, ik bel de huisarts morgen Dit is allemaal dezelfde test van vanmiddag ja als je dat bedoeld. Ik heb in allerlei licht foto's proberen te maken, lastig op de foto te zetten maar het streepje is zeer goed zichtbaar. Ik maak straks een foto als de test ingedroogd is.
Geen idee, slikten de pil. Zit nu in de derde week. Heb het idee dat mijn eisprong rond cd 9 gehad heb.
In de open twijfel ik maar bij de dichte lijk ik iets te zien! Zie jij het duidelijk zelf? Altijd moeilijk op foto's te krijgen!
Grappig, ik heb het juist andersom! Bij de open zit hij precies tussen die knopjes zegmaar. Ik zie het in het echt wel ja, maar twijfel of het roze is...
Ben zo blij met mijn eerste positieve ovulatietest voor ons derde kindje dat ik 'm echt even moet showen
Hallo meiden. Gisteren had ik een tuurstreepje op mijn zwangerschapstest. Ben dus erg benieuwd of dit nu een positieve test was of niet. Nu had ik gelezen dan een ovulatietest ook positief kan zijn bij een zwangerschap. Vanmorgen had ik een zwangerschapstest meer maar wel genoeg ovulatietesten. Hier 2 van gedaan. En het waren echt knal strepen. Iemand hier ervaring mee en was zwanger of niet?
Uren tellen tot ik morgen weer kan testen haha. Flink last van mijn bekken helaas chronische bi dus elk hormoonverandering betekend pijn maar goed. Hopelijk voor een goed doel.
Bloemm, super! Geeft hoop he . Summer, heb vaak gelezen dat het idd zo is, maar ook vaak niet... Dus echt afwachten ben ik bang!!
He bah sparky, dat klinkt niet fijn! Aan de andere kant, het is misschien wel een goed teken, dat je zwanger bent!
@Sita, als ik nog een goedbedoelde tip mag geven. Laat je urine morgen nog even testen op een blaasontsteking soms kunnen testen daar ook licht positief van worden. En zal echt erop staan dat je een bloedtest krijgt, dan weet je echt zeker waar je aan toe bent. En als ie in het ergste geval hcg 0 aangeeft dan weet je dat de kruidvattesten bij jou vals positieve streepjes geven. Maar dat zal vast niet, als jij zeker voelt zwanger te zijn is ie overmorgen vast duidelijker