Ik dacht zelf ook zoiets, dan zit ik nu op 3dpo... die sliertjes bloed kunnen dan misschien met mijn ei te maken hebben gehad? Dat hoor je toch ook weleens... hadden namelijk die avond wel geklust en wel wat bloed erna... Kvind het toch weer rete spannend allemaal...
Ik heb trouwens regelmatig wat bloedverlies na het klussen... iemand ook ervaring mee? Ik denk dat ik het dan meestal rond eisprong iets meer heb... het is altijd wel snel weer over... lijkt me sterk dat ik elke keer een adertje raak of is het bij de 1 wat gevoeliger daar beneden dan de ander??? Heb het destijds wel aan de gyn gevraagd maar die vond het niet zo zorgelijk...
Maar meld je aan bij Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting als je daar je temperatuur invult en je hebt morgen weer een temperatuur van rond de 37 of hoger geeft hij vanzelf eisprong aan. Zo handig!
Ja, ik weet het... kan er alleen niet wijs uit worden hoe ik zo'n kaartje moet maken... heb wel een app op mijn mobiel, daar geeft hij hem ook wel aan...
Mamalicious ik heb je even een pb gestuurd met mbt bloedverlies na het vrijen! Ik heb er namelijk ervaring mee, maar ik zeg alvast dat ik je niet wil laten schrikken maar alleen mijn ervaring ermee vertel. Liefs
11 dpo...Eerste foto binnen afleestijd en 2de foto na 10 minuten. Ik denk dat ik gek ben whahaha. Zie ik een streepje? of toch niet? draaien, in daglicht kijken...nog eens draaien...onder de lamp kijken. Pffff nu hou ik op met testen.
Nono, ik zie hem!! Spannend!! Hier foto van test zoals ie is opgedroogd....ik zie toch iets? Jullie ook?
Nono, ja hoor ik zie hem. Panter op de laatste foto lijk ik hem te zien. Heb je ook een foto van de test open?
Toen ik dat tijdelijk had moest ik gelijk een uitstrijkje laten maken. Bleek achteraf door het spiraaltje te komen maar de huisarts vond het zorgwekkend.
Jaaaa Nono, gefeliciteerd!!! Panter, ik vind het heel lastig om op m'n telefoon er iets op te zien. Evenstar, netjes!!! Dat wordt een CB!
Ik moet zeggen dat ik hem niet overtuigd wit vind, maar het is nog zo vroeg en gezien je geschiedenis weet ik niet of ik nu extra bijdraag aan helemaal in de stress zitten. Spannend die wachtweken, ik realiseer me dat het voor jou 1000 keer zo heftig is. Het is niet eerlijk, ik gun je hetzelfde gemak met zwanger raken als wat wij hebben...
@ panter: ik lijk heel vaag in de verte ook iets te zien, maar blijft lastig. @ evenstar: ze lopen mooi op!