Laatste x, ik zie nog steeds wat, vriendlief verklaart me voor gek . Is dezelfde test hoor, maar toch....
ik zie het wel Sallie maar is idd nog heel vaag en licht, blijft dus spannend wat het de komende dagen gaat doen! Sita90 ik zie het tweede streepje ook. Kwam dat binnen de afleestijd? Lijkt een beetje op een indroger die ik heb gehad. Hoop van harte voor je dat het een (goede) zwangerschap betreft!
Nee ik heb geen blaasontsteking, die heb ik duizenden keren gehad en ik herken dat wel.. ook zonder pijn. Nee het is geen indroger. En nee, de testen zijn niet bewerkt maar in slecht licht in de keuken genomen met mijn slechte camera Ja, ik ben zwanger
Sallie op de laatste foto zie ik het niet, maar op de andere zag ik hem wel hoor. Vrien verklaarde mij hier ook voor gek tot hij vandaag ook een streepje zag. Maar echt geloven doet hij het pas na een digitest.
Ik zie hem op de bewerkte bijzonder goed... hoop zo dat het goed gaat! Ik ben nu voor de 3e x op rij achter elkaar zwanger, dus snap wat je bedoeld met dat je zelf het beste voelt hoe of wat... ik wist ook al voor 75% voor mijn posi test dat het weer raak was... bijna precies dezelfde dingen als vorige zwangerschappen... nu alleen hopen dat dat niet een voorteken is voor weer een miskraam...
Oh, gefeliciteerd weer! Lastig allemaal he? ik voelde het ook al wel.. na zoveel rondes/zwangerschappen kun kenner ook wel bijna zeker zeggen. Ik duim voor ons beide dat deze zwangerschap goed gaat, en dat we over 8/9 maanden beide een gezond kindje krijgen.
Bloemm veel plezier je moet alleen ff je banner aanpassen Ik ben benieuwd naar jullie testen morgen dames
Ja, ik voel mijn ei meestal heel goed. Dus ik wacht even of ik wat voel en hoe mijn test morgen is en dan verander ik inderdaad mijn banner Dankje!!
Sallie, op je open test zag ik wel een streepje, op de dichte niet. Sita, wauw die zwart wit foto!!!!!!! Duidelijk! Bloemmm, have fun met knutselen!
Mariska, tnx voor kijken! Meiden, ik ga morgen een weekend weg met vriendinnen, ik heb nog eem goede test ( en drie action ). Misschien dat ik er morgen nog een doe, die van testpoint. En dan denk ik het hele weekend niet meer aan testen. Ik denk dat ik er toch niks van moet verwachten, dan had het al wel donkerder geweest....