R85, ja, kon het natuurlijk niet laten . Hij ligt net in de wacht ... Sparky, ik zie het idd heeeeel licht. Ga jij een cb doen?
Hmm, hij is weer zo vaag als gister... Ik beschouw het maar als negatief! Als ik zwanger was, waren de testen nu echt wel donkerder...
Sallie, is die testpoint niet gewoon een stuk onduidelijker dan kruidvat? De eerste dagen lopen heel langzaam op als je vroeg bent.
Geheimpje, tnx voor kijken. Ik zie het ook wel hoor, maar heb het idee dat hij gewoon duidelijker zou moeten worden....
Sorry maar die kv mag je niet als positief zien. De streep kwam pas ver buiten afleestijd want binnen de tijd was de test negatief! Ook is het een pennestreep. De ovu's die je gebruikte zijn van dezelfde fabrikant als KV ovu's , en die staan er om bekend dat ze heel lang posi blijven geven. Ik blijf erbij dat je je ei heel laat pas hebt gehad en je nu in afwachting bent van je nod (over een dag of 10).
Ik ben graag eerlijk, dit zijn die welbekende streepjes die ik ook altijd had op de sensitest. Hij had nu echt wel wat duidelijker moeten zijn. Blijf voor je duimen!
Wauw mooie test R85! Sparky ik zie m wel. Hier heb ik niet getest, ik denk dat ik een middag/avond tester ben? Ik vind het controle streepje van mijn laatste test ook een stuk duidelijker dan van de testen ervoorm wat een verschil kan daar in zitten zeg... Vanmiddag als ik thuis ben weer een testje wagen...