Dankje! Jep, 6-6-6 inderdaad. Tja, die metalmensen he... De test is nu keiduidelijk, nu hij is opgedroogd!
Ok, ECHT de laatste, I promise! 1. Afgelopen zaterdag, 2 dagen overtijd 2. Vanmorgen, 5w1d Ik hoefde gelukkig geen ochtendplasje te gebruiken, heb deze na een kop thee nog gedaan (wel uurtje of 2 niks gedronken). Wat een investeringen van mij in ClearBlue
Mamalicious dubbel gefeliciteerd duidelijk!!! Evenstar wauuw mooie testen hoor! En mooi dat het zo snel oploopt je hcg.. Gefeliciteerd... @hier, pff wachten tot 4/5 uur totdat ik ga testen. Om 2 uur ongeveer niks meer drinken. zo spannend...
Mooi evenstar. ik ga een digi doen op vaderdag en dan verwacht ik ook al wel 3+ Mijn vorige testjes liepen niet mooi op en vond ik elke keer zo licht, maar heb toen bijna alleen maar die van de action gebruikt. Ik ben wel blij, maar toch ook nog heel voorzichtig...
Zo'n mooie donkere heb ik nog nooit gehad bij mijn mk's dus ik heb wel hele goede hoop voor je helemaal op dit termijn!! Ik duim, het MOET gewoon goed komen!
vind het super om met jullie mee te kijken naar jullie ovu en zwangerschapstestjes. deze rond ga ik ook aan de slag met ovulatietesten en gaan we er ook voor. dus hopelijk kan ik over 3 a 4 weken mijn zwangerschapstesten showen om te turen vind het wel spannend worden nu
Ja hoor, afgelopen maandag een kloppend hartje gezien. 30 juni mag ik voor de termijnecho. Ik ga keihard voor jou duimen dat je een plakbeebje hebt!