Bedankt! Ik zit nu voor de eerste ronde aan clomid en zit nu op dag 19. Zal er blij mee zijn aangezien mijn cuclussen normaal wel 4 maanden kunnen duren
Dan zie ik het zonnig in meid je ei is in aantocht! Na je piek 14 dagen erbij tellen dan weet je ongeveer je NOD. Succes!
Net weer 1 gedaan om te kijken of hij smiddags duidelijker is dan sochtends. Hij is iddiets duidelijker.
Nee, ik ga zo even bellen hoor... Ik heb wat rozeverlies... Afgelopen dagen vaker gehad maar ik vind het wel eng... Voel ook niet echt iets ofzo. pff, even afwachten. Ik kan hier pas rond 4 uur weg... Hopen dat het testje straks donkerder is
Ik dacht dat je HA jou zou bellen? Rozeverlies hoeft niets te betekenen, dat weet je ook hé! Laat je niet gek maken! Duimpjes in de lucht hier!
Ok, stomme assistentes :x bloedprikken kan alleen voor 10 uur, Jezus zeg dat dan toen ik vanochtend belde:x Zal ik voortplantingsgeneeskunde bellen van het ziekenhuis waar we zijn geweest een tijd terug? Die is hier in de buurt misschien dat het dan vandaag nog kan?...
Maar je ging de ha dus bellen voor een hcg bloedtest?heb eens even wat van je terug gelezen,maar volgens mij heb je al drie maanden elke twee weken,of zelfs vaker,hele lichte streepjes op je testen die de meesten niet zien...gaat je nu nog geen belletje rinkelen?en nu ook nog door de pil heen?blijft een moeilijk te geloven verhaal....als je een foto lang genoeg bewerkt,komt er vanzelf wel ergens een keer een schaduw naar boven....begrijp me niet verkeerd,want vind het echt heel rot voor je,maar elke keer hoop hebben om niks,is toch geen doen meid.laat het rusten.ga beginnen aan die behandelingen,en dan komt het echt goed!nogmaals,ik bedoel het niet vervelend,al komt dat misschien zo over,ik wil je alleen helpen.en mocht ik ernaast zitten,want dat kan natuurlijk ook,dan wens ik je heel veel geluk,en hoop ik oprecht dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen kan houden.
Als je goed leest, zie je ook dat ik elke keer zwanger was. Mijn testen liepen mooi op, een keer een Cb die zwanger zei. Ja ik was zwanger. Ja ik heb een heeeele grote kans op miskramen, vandaar. Ik bewerk mijn foto's niet, hoe kom je daarbij?
Als jij zelf denkt zwanger te zijn....dan bij deze van harte gefeliciteerd!streepjes die mooi oplopen....streepjes die niemand zag....maar goed,ik bedoelde het wel echt goed....en voor meiden die wel echt 5 sterretjes hebben,is dit best pijnlijk.