Ik veronderstel dat iedereen zich wel eens vragen stelt over of het echte zwangerschappen waren bij Sita en of ze er niet te snel van uit gaat, maar daar hoeft niemand anders over te oordelen, ook niet de meiden met vijf sterretjes en zeker niet zo... Hoe en wat die streepjes ook zijn bij Sita, ze heeft het er duidelijk moeilijk mee en ik hoop voor haar dat ze snel duidelijkheid krijgt en dat rotopmerkingen even achterwege kunnen blijven. Iemand nog een (tuur)testje om te showen?
Ik heb geen rotopmerkingen gemaakt,heb daarom ook steeds herhaald dat ik het goed bedoel,maar dat dit geen doen is...zeker niet voor haarzelf.ik hoop echt dat het lukt voor d'r!alleen dat gaat op deze manier niet gebeuren...en als zij zeker denkt te weten datze zwanger is ,dan mag ik haar daar toch mee feliciteren?ik hoop het echt voor d'r!maar denk niet dat dat nu het geval is...en misschien is zo'n bloedtest nog niet zo'n gek idee...dan kan ze er iig zeker van zijn dat ze niet zwanger is ondanks de vage streepjes!of wel natuurlijk....maar zou niet erg eerlijk zijn haar hoop te geven,terwijl ik het zelf niet geloof...dat is het risico van op een forum kletsen...er wordt misschien wel eens niet met je mee gekletst.
Hier is gisteren ook al een hele discussie over geweest en lijkt me onnodig om vandaag weer mee te beginnen, laat het gaan...het is heerlijk weer buiten en er komen hele mooie testjes voorbij... foto's please ladies... Wat een verschil met je vorige cycli dan schildpadje, lekker aan de klus de komende dagen
Ik denk dat dat punt over het algemeen al wel gemaakt is. Ja de kans is klein dat je zwanger raakt door de pil en dan ook nog eens zo'n vroege eisprong hebt dat je in de 3e week al positief kan testen. Maar wij zitten hier en niet daar. Zij zal het beste weten hoe of wat en ik hoop echt zeer oprecht dat haar testen donkerder worden. En dat iets niet waarschijnlijk is maakt het niet onmogelijk. Feit is dat ik daadwerkelijk streepjes zie op de testen, terwijl die bij mij wit blijven als ik niet zwanger ben. Op basis daarvan feliciteer ik Sita voorzichtig En hopelijk op naar een knaller!
Wat vervelend om te lezen dat mensen niet gewoon blij voor elkaar kunnen zijn!! Soms is het beter om commentaar gewoon voor je te houden als je niet positief kan zijn.. Het is al vervelend genoeg als je een positieve test in je handen krijgt en er uiteindelijk toch geen baby komt .. Ook ik heb dat eens meegemaakt.. Dus duimen draaien voor iedereen Succes meiden!!
Ik heb wel even een vraagje. Ik weet zeker dat ik de innesteling op 8dpo heb gehad. Had echt enorme krampen in onderbuik en onderrug. Ik kan veel hebben, maar deze waren echt heel erg hevig. (kinderen dachten dat ik naar het ziekenhuis moest terwijl ik normaal elk pijntje zoveel mogelijk onzichtbaar te houden voor hun als het hierop aankomt) Zijn mijn testen nu dan wel donker genoeg denken jullie? Hcg gaat oplopen vanaf de innesteling toch? Dan is het niet gek toch dat ze nog niet super duidelijk zijn?
Hcg wordt idd pas aangemaakt vanaf de innesteling.. Officieel zit je nog voor je NOD toch? Bij mij duurde het wel even voor mn testen echt donker waren ook al testte ik pas na mn NOD en stond het streepje er vrijwel direct In het begin voelde ik ook veel krampen.. Het hoeft niks te zijn
Serieus, ik word hier ZO verdrietig van. Ik zit nu gewoon te janken. En waarom? Omdat ik niet gelooft word. Ja als andere mensen streepjes hebben, hoe vaag ook zijn ze zwanger. Ik word niet gelooft.. en waarom niet? Omdat ik zogenaamd mijn testen zou bewerken, zogenaamd altijd streepjes plas (SSORRY, IK HEB IN 4.5 JAAR TIJD NOOOIT MAAR DAN OOK NOOIT VALSE STREEPJES OP DE KV TESTEN GEPLAST). Er heeft bijna 4 jaar tussen mijn eerste en mijn tweede mk gezeten, en NOOIT positief getest toen. Goh, ja ik plas blijkbaar altijd streepjes. Ik weet zelf echt wel wanneer ik zwanger ben:x IK HEB EEN TRANSLOCATIE, MIJN ZWANGERSCHAPPEN EINDIGEN 9 VAN DE 10 KEER IN EEN VROEGE MISKRAAM. IS MIJ DUIDELIJK VERTELD DOOR HET ZIEKENHUIS. Vandaar dat ik ook ivf MET embryoselectie ga doen. De test van gisteren was OVERDUIDELIJK POSITIEF. Ik ga van dit forum af. Ik heb er genoeg van. Ik word hier alleen maar verdrietig van, net zoals de vorige keer. Er staan duidelijk streepjes, ook op de foto's. wel minder duidelijk maar dat weet iedereen dat dat zo is. Sorry, die miskramen doen zo'n pijn.. hoe vroeg ook. En dan word ik niet gelooft en worden er BEHOORLIJK PIJNLIJKE opmerkingen richting mij gemaakt en die moet ik maar slikken 'omdat ze goed bedoelt zijn'. Nee, ik kan dit niet meer. Ik ben niet zo'n achterlijke die denkt altijd zwanger te zijn omdat ik het wil.. dan was ik in die 4 jaar tijd wel tig keer zwanger geweest, niet dan?!?
Ik zie wel een streepje op je test hoor Sita. En zoals ik al zei ik heb nooit streepjes gehad op de kruidvat als ik niet zwanger was dus ik ga er ook gewoon vanuit dat je zwanger bent ookal lijkt in eerste instantie de kans klein ivm de pil en cyclus. Ik zie de strepen dus ja, ik geloof dat je zwanger bent. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om strepen op foto's te krijgen dus als de streep al gezien wordt dan zegt dat mijn inziens genoeg.
Ok, we wachten waarschijnlijk op nmmr 6.......... Of zoals velen van jullie vinden, gisteren en eergisteren waren waarschijnlijk vals? Of ja, ik plas altijd streepjes. Thx sparky.
Mee eens!!!! Sita, ik heb het ook gezien en vind het absoluut geen stijl dat jij zo nagetrapt wordt! ik hoop van harte dat je een mooie plakkert te pakken hebt!! en wat ik al eerder zei: verras ons maar met een mooie digitale over een weekje ofzo, lijkt me fantastisch.
Lief, maar mijn testjes van net hebben alleen nog allebei een tuurstreepje. Dus waarschijnlijk komt nmmr 6 snel. Ps, dat was de vorige keer ook een fantastisch gevoel. Toen kreeg ik ook rare opmerkingen, en dus toch een digi laten zien.. al was het ook toen van korte duur helaas.
Lieve schat, relax. Ik ga je niet zeggen dat iedereen het goed bedoeld want er bestaan altijd rotte appels. Zelf zal ik beginnen met dat ik zeker streepjes zie en dat ik geloof dat je zwanger bent, hoor! Ik vind het alleen héél bijzonder (en daar heb jij persoonlijk niks mee te maken) dat je 4 jaar lang niet zwanger wordt en dat je nu gewoon zwanger raakt door de pil héén! Ik vind dat oprecht heel bijzonder. Ik ga duimen dat het embryo (dat al zo'n bikkel is om door de anticonceptie heen te komen) nog sterker is en nu uitgroeit tot een prachtbaby. En ik hoop dat we snel een digitale test van je zien, die iedereen overtuigd wn waardoor je naar iedereen je tong uit kan steken.
8 dpo, dit is hoe een witte test eruit ziet! En nu klaar met dit gezeur over de testen van Sita, onnodige vertroebeling van dit topic!