Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 26

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sita ik zie ook geen streepje meer.... Toevallig wel gezellig gemaakt voor het geval het toch je eisprong was? Vind het echt heel rot voor je

2. sita90

sita90 Niet meer actief

Lief, maar je leest het intussen al denk ik? Ik vind het ook heel bijzonder, daarom staat de pil me ook zo tegen en ben ik deze maand pas begonnen.
    Idd een bikkeltje. Maar dat ze het niet halen komt door mij.
    Toch heb ik het vermoeden dat er meer niet goed zit. Ik heb ook helemaal geen baarmoeder foto oid gehad. Daar kijken ze niet eens naar, hoewel daar ook het een en ander mis kan zijn. Wel toevallig dat elke keer dat ik zwanger raak een 'verkeerd' eitje is.

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    De bovenste is roze

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Het is niet mijn ei.

En idd, er staat alleen nog een tuurstreep.

5. sita90

sita90 Niet meer actief

Deze is inmiddels al wel bijna droog. Er staat wel een streepje, maar licht. Ookal is de controle streep van de test van gisteren een stuk donkerder, denk ik dat mijn testje toch wel even donker zou moeten zijn als die van gisteren.

Hele onduidelijke foto zie ik nu, Sorry.

Bijgevoegde bestanden:

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik lijk iets vaags te zien op je bovenste test. Maar idd wel een stuk lichter. Heb je nu niet meer gedronken dan gisteren?

7. sita90

sita90 Niet meer actief

Zo'n groot verschil moet niet kunnen lijkt me?

Nee, urine was goed geconcentreerd.

Bijgevoegde bestanden:

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Kan het niet misgegaan zijn omdat ik in een keer stopte met de pil? Dat mijn lichaam me nu dus automatisch ongesteld laat worden? Verlies nog geen bloed oid. Maar goed dat zegt niets, laatst duurden dat ook twee weken voordat mijn lichaam het vruchtje afstootte...

9. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dit doet mij verdriet om te lezen, het duurde 2 weken voordat je lichaam het vruchtje afstootte? Dat heb je echt niet hoor bij VMK voor de 4-5 weken. Weet je hoe het is om een vruchtje te verliezen? Bij mijn miskraam van 5 weken was het niet anders dan hevige menstruatie. Maar bij 7 of 12 weken... Je wil niet weten hoe erg dat is.
    Als je op je NOD gewoon ongesteld wordt is er sprake van een foute innesteling en niet van het loskomen van een vruchtje.

10. sita90

sita90 Niet meer actief

#1330 sita90, 6 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2014

Dan is er ook sprake van een vruchtje, sorry hoor.
    Ik zeg niet dat het niet erg is als je verder bent, dan lijkt me nog erger.
    Maar ik was ruim 4 weken zwanger en toen liepen mijn testen af, toen heeft het ruim twee weken geduurd eer ik 'ongesteld' werd, laat ik het zo zeggen. Als je eitje bevrucht is en zich innesteld, is het een vruchtje.
    Bij 12 weken zou ik spreken over een klein kindje omdat het dan zowat compleet is.. maar goed iedereen noemt het anders.

Ik bedoelde het niet rot hoor.

11. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Mee eens!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok, maar als ik dit lees denk ik eerder aan reactie op eisprong. Het duurt namelijk niet zo lang dat een vruchtje afgestoten wordt als je zo vroeg positief test. En ik zeg niet dat het nu ook is wat ik denk hoor, ik hoop vooralsnog dat je testen alsnog op gaan lopen. Mijn vorige zwangerschap was in het begin ook 1 test die veel lichter was, dag later weer donkerder.
    Het kan dus wel dat ze 1 dag lichter zijn, al is het volgens mij niet gebruikelijk.

13. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    @@Sita Je had beter de dokter om advies kunnen vragen lieve Sita! Of als je bij een gyn loopt je gyn beter kunnen bellen en uit leggen hoe en wat

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat je toch een streepjes plasser bent..
    Gister dacht ik ook iets te zien maar op de laatste testen zie ik helemaal niks. Gezien je rond je nod zit lijkt het me gewoon een ongesteldheid. Je hebt geen echo gehad en ook geen duidelijke streep of een positieve cb digital.

Misschien niet wat je wilt horen maar ik zou hier niet uitgaan van een zwangerschap, hoe lastig dat ook zal zijn.

Ik zou nu of doorgaan met de pil na je stopweek en je strikt aan de regels van de ha houden. Of stoppen met de pil en er op eigen houtje voor gaan.
    Succes in ieder geval en hoop dat jullie heel snel een mooi kindje mogen krijgen!

15. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatietesten van de afgelopen dagen. Die van gisteren is minder donker dan gisteren en eergisteren. Vinden jullie de test van gisteren positief?

Bijgevoegde bestanden:

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Serieus krijgen we dit weer.
    Dit is dus wat ik bedoel, ik heb niets meer aan dit forum. Ik word niet gelooft en dat doet dan dubbel pijn.
    Het kan wel lang duren. Ik had toen oplopende testen en opeens liepen ze af, twee weken lang vage streepjes gehad. Twee weken overtijd. Twee weken een hoge temperatuur en ik was zeker van mijn eisprong.

Het is idd niet gebruikelijk dat een test lichter is, dat is bij mij altijd een fout teken. Nu ook denk ik.

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Misschien dan gewoon zsm contact opnemen met je gyn? En eisen dat ze een foto van alles maken, of hadden ze dat al gedaan? Wellicht dat het daar ergens mee te maken heeft? (Ben geen gyn dus heb geen idee) maar zou in ieder geval doorzeuren tot dat ze eindelijk gevonden hebben waaraan het ligt.

18. sita90

sita90 Niet meer actief

Ok, dat jij de streepjes niet zijn op mijn duidelijke foto's betekend wrs dat jij een bril nodig hebt. Sorry hoor.
    Ik ben er klaar mee, echt klaar. Ik kap ermee. Fijn dat er zoveel steun te vinden is hier, daar is een forum toch voor bedoelt?
    HET IS NIET MIJN EISPRONG, IK BEN NIET ACHTERLIJK. IK BEN 90% KANS OP EEN MISKRAAM, GOH NIET ZO RAAR DAN DAT HET ELKE KEER FOUT GAAT.

Ik ben er klaar mee.

19. sita90

sita90 Niet meer actief

Gyn wil me niet helpen, mag niet eens bloedprikken en moet het aankijken.
    Dokter ozu me bellen maar heeftie niet gedaan:x:x:x:x:x:x:x:x

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zeg alleen dat het mij daaraan doet denken. Het is geen aanval he. Als ik denk aan positieve testen en daarna alleen nog maar tuur en 2 weken later een bloeding dan kan ik alleen een ovulatie voorstellen.
    Maar ik ben geen gyn, huisarts of vk. Ik kan niet zeggen of iets wel of niet zo is. Ik kan alleen mijn mening geven op basis van wat ik lees.

En nogmaals, ik hoop echt voor je dat dit toch een plakker blijkt.

Ik snap dat je dit soort meningen niet wilt horen, maar ik neem aan dat je op basis van mijn eerste regels in dit bericht het wel 'begrijpt' dat mensen daaraan denken. Ik heb destijds niks ervan meegekregen en ik ga ook echt niet teruglezen of ik wel of niet gelijk heb. Ik geef mijn mening, als jij hierop reageerd dat dat niet kan dan is het klaar voor mij, weet ik genoeg. Ik zoek geen discussie hoor ;) probeer alleen oprecht met je mee te denken.

Neem aan dat je morgen weer test? Kom je hem wel showen? Ik ben wel heel benieuwd of hij niet toevallig toch weer donkerder wordt. Ik hoop het zo voor je.

Deel Deze Pagina