Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 26

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wauw gefeliciteerd!!

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

sita waarom praat je al ovrr nummer 6?

Ik zie je streepjes. Maar ik ben van mening dat je streepjes toch duidelijker hadden moeten zijn. Je hebt de hele week al lichte streepjes

Ik denk ook echt dat je beter het advies van de dokter moet opvolgen. En de pil goed mpet gaan slikken. Ik heb geen vroege miskraam gehad maar vijf keer een vroege miskraam vind ik wel heel heftig. Ik vond mijn MA het heftigste wat ik heb meegemaakt.

Iedereen wilt je hier helpen. Uit bescherming naar jou voor telerustellingen

3. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

+1!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zag hem ook. Maar omdat ik een vraag had bij het lezen van haar vorige vroege miskraam die pas na 2 weken los kwam behoor ik ineens tot de boosdoeners.

sita, volgens mij heb ik constant oprecht geintresseerd en meelevend gereageerd. Nu doe je net alsof we allemaal zeggen geen barst van jou te geloven.

5. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    cassera gefeliciteerd mooie en duidelijke test.

6. sita90

sita90 Niet meer actief

Sinds wanneer heb ik dan de hele week al lichte streepjes? raar hoor, weet ik niets van. 3 dagen ja, en die liepen dus ook duidelijk op (die van gisteren dus, heel duidelijk);)
    En waarom moeten je streepjes duidelijker zijn om zwanger te zijn? Bij lichte streepjes ben ik niet zwanger, maar een ander wel? Die word bij zo'n streepje als dat ik had wel gefeliciteerd.

Ik kijk nu helemaal niet meer hier. Wat ik ook zeg, het maakt toch niets uit en het maakt mij alleen maar nog verdrietiger en dat kan ik nu echt niet meer hebben.

Het komt inderdaad over alsof 'bijna' niemand het gelooft. Raar als er elke keer wel iets anders word genoemd wat er ook aan de hand kan zijn. Als jullie in mijn schoenen zouden staan, zouden jullie wel anders praten. Maar goed, dat wens ik niemand toe.
    Ok, ik laat dit nu rusten. Daarom liever een geen reacties meer van jullie.

7. Beertje13

maar sita iedereen wilt je beschermen..
    Niemand wilt je pijn doen!!!!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sita er zijn veel goede reacties voorbij gekomen. Jij blijft hangen aan elk woord dat je niet bevalt en lijkt dan te vergeten de rest te lezen zoals het er staat. Hoewel ik het zeker met je eens bent dat er reacties geplaatst zijn die ik ook niet netjes vond scheer je nu iedereen over 1 kam. Niet netjes voor diegene die constant met je meeleven. Want oh wee als ze een woord noemen wat je niet bevalt. Blijkt wel weer dat ik mijn energie verspild heb door mee te leven met jou als jij o.a. mij ook af gaat vallen op 1 vraag in een verder compleet nette conversatie. Erg jammer.

9. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Jammer dat je het zo ziet.wilden je allemaal tegen jezelf in bescherming nemen...maar goed,als jij heel eerlijk en goed bij jezelf te rade gaat,dan weet je zelf ook donders goed dat het heel raar,zo niet bijna onmogelijk is wat jij allemaal schrijft.afgelopen week drie dagen 'streepjes die oplopen'...vorige week ook al...drie weken terug ook....vorige maand ook...en zo kunnen we nog wel ff verder gaan.en dan de dingen hoe je ze opschrijft,dramaqueen ten top!weet je wel hoe erg een miskraam is?veel meiden hebben dat echt meegemaakt!waaronder ik...allemaal tussen de 6 en 16! Weken...7 keer...en een voldragen kindje verloren...die maar 7 dagen bij ons mocht zijn...

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    +1 begrijp jou helaas heel goed :(

11. Beertje13

ja meest vreselijke wat een vrouw kan overkomen

12. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    adem in... adem uit... wat een toestand hier. GTST is er niks bij:D

Ik ga geen mening geven, hoop het beste voor je Sita!

13. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Nog testjes?

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd!! Dat zijn mooie testen!

15. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83

Sita,

Wat een gedoe zeg. Meis ik snap jou gevoel wel..-
    Ik heb ook regelmatig een streepje (licht ) vlak voor nod en toch wordt ik ongi. Ontzettend klote want je krijgt hoop. Ik zie dat zelf niet als sterretjes. Alleen mijn mk in oktober toen ik 6,5 week zwanger was wel.

Meid, ik wens jou t aller beste! Hoop zo dat jij snel een plak beeb mag hebben! Knuffel

16. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Gefeliciteerd cassera!

17. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ik ga denk ik nog 2 testjes doen aankomende week en op vaderdag wil ik een digi doen met hopelijk 3+:D

18. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Mocht t nog nodig zijn test ik op maandag!

19. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ohh wat een geweldig filmpje voor en van je zoontje!! Super mooi!

20. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ah leuk dat je hem hebt gezien, heb em er net opgezet hihi

Deel Deze Pagina