Ik hier ook weer een beetje hoop.. bloeden is al meer dan een halve dag gestopt en temperatuur zou een innesteling dip kunnen zijn aangezien ik mijn eisprong niet opgespoord heb
Ja, een heeeele lichte binnen 10 min op m'n sensitest, gisteravond een indroger daarop. M'n temp blijft ook hoog, dus hoopvol...
Spannend Mariska! Hier action vanmorgen weer geel iets lichter. Misschien vanavond weer kruidvat doen.
Ik durfde m niet te plaatsen, lang getwijfeld. Toch maar wel! Stond er al binnen 10 min: Waarschuwing... Tis een tuurder Edit: waarom zijn ze minder van kwaliteit na uploaden? Originele foto is duidelijker?!
Zie het hoor Mariska! Hoop dat ie morgen duidelijker is. Ik had vorige week de volgende dag een duidelijker test
Ik zie ook een tweede streepje hoor...heel vaag...maar ik zie em! Hopelijk heb je snel een knaller!!!
Hallo dames, ik ben "nieuw" hier. Maar zit er al een aantal jaren op dit forum maar niet veel gepost. Ik reageer hier omdat ik ook in zo'n positie zit als jullie wel/niet zwanger😃. Ik ben 39 jaar en ben getrouwd en heb een prachtige prinsesje van 1 jaar en 8 maanden! Ons wens is een broertje of een zusje.. Groetjes, Diane9375
Ik zie hem (nog) niet, maar je kaartje ziet er wel heel mooi uit Ik duim voor die knaller over een paar dagen!!