Sorry dames had jullie graag een positieve test geshowt maar helaas.. ben het spoor helemaal bijster en de menstruatie zet ook ineens Door.. op naar de volgende ronde
Maar nu heb je geen ochtend urine gebruikt of wel? Ik zou, tenzij je echt ongesteld bent, morgenochtend nog eens proberen..
Ja heb de flits gebruikt misschien ook daarom Maar zie toch wel iets met het blote oog..op camera ook een beetje Ik heb bij deze test geen ochtend urine gebruikt
Women, kun je een foto plaatsen zonder flits? Ik weet niet of ik wat zie.. Trotsbuikje, jammer zeg! Hier nog altijd positieve testen. Donkerder dan gisteren. Maar net ook een sliert bruin slijm (sorry voor de details) in het toilet... maakt mij wel erg bang
Ja klopt zonder flits is tie veelste donker K heb ook geen zin meer om te testen haha Mijn testen zijn best wel vaag en ben inmiddels 8 dagen overtijd Denk toch dat k even naar de huisarts binnenkort ga
Mijn test van vanmorgen (12 dpo).. De eerste is binnen 5 min., maar voor de foto is test 2 is wat duidelijker (ingedroogd). Ben zo blij deze test te zien na 1 ronde Clomid! Nu nog afwachten of hij donkerder wordt en of alles goed gaat..