Toch op alle 3 een streepie, ook op de natte! Ahhhhhhhh!!!! En nu hopen dat ze duidelijk worden!! Ik hoop zo dat ik vandaag niet ongi wordt! Volgens FF zou dat vandaag moeten.... De rechtse is van gisterochtend, de middelste van net, de linkse van gisteravond!
Mariska, ik zie ze hoor! Wel heel licht. Is dit de gewone sensitest dipstick? Die zijn bij mij ook zo licht. Al heb ik die niet meer, dus kon er vandaag niet meer mee testen. Hier heb ik niet het idee dat de testen veel donkerder zijn geworden, maar nog steeds wel degelijk positief. Vandaag NOD, maar eerder had ik altijd een korte lf van 12. Die heb ik nu niet aangehouden omdat ik niet weet of mijn cyclus veranderd is. En normaal krijg ik de avond ervoor bruinverlies, nu ook niet gehad. Vooralsnog lijkt het er echt op dat ik zwanger ben. Iemand vroeg nog of ik bij mijn zoon en dochter ook langzaam stijgend hcg had. Ik heb eigenlijk geen idee, bij dochter 2 testen op 1 dag gedaan en daarna niet meer. Bij zoon ook 2 testen op 1 dag en een week later pas weer 1. Weet dus wel dat ik bij de vorige zwangerschap gewoon tot 6 weken door heb getest. Niet dagelijks, maar wel vaak. En die liepen op, maar wel langzaam.
Vandaag 10 dpo bij een LF van 9/10 normaal, dus echt spannend nu!! en de gewone sensitest volgens mij ja. Ik heb ff niets anders in huis. Bij mijn beide MK heb ik ook heel langzaam hcg aangemaakt, maar ook van de Gyn te horen gekregen dat dat niets zegt, dus blijf hoop houden Sparky!
Ja ik heb mij ook al suf gegoogled. Ik lees idd dat het een teken van miskraam KAN zijn, maar dat je ook gewoon weinig hcg aan kan maken. De test lijkt nu toch wel wat donkerder. Ik ga proberen zeker niet van een miskraam uit te gaan. Dan krijg ik nog meer stress. We zullen wel zien hoe het loopt.
Carlien, gefeliciteerd! Sparky en Mariska, jullie houden het spannend! Ik ben een weekend weg, dus geen testen bij me. Maar totaal nog geen teken van ongesteld...
Hij lijkt wel iets donkerder, maar minimaal als ik eerlijk ben. Hoop echt voor je dat ie overmorgen stuk duidelijker is. Testte je bij je dochter ook zo licht?
Zoals ik al gezegd had net. Bij dochter 2 testen gedaan op 1 ochtend en daarna niet meer. Bij zoon ook en dan een week later weer 1. Het licht ook voor een groot deel aan mijn camera. Geen idee of er wellicht instellingen niet goed staan of ik gewoon niet weet waar ik het beste fotos kan maken.
@Mariska bij jou zie ik ze ook maar beetje hetzelfde als bij Sparky vind ze niet super donker en voor NOD misschien zelfs iets te licht. Maar het is per persoon verschillend dus hoop voor je dat ook jij overmorgen een duidelijker test hebt
Waar maken jullie de foto's? Ik snap echt niet waarom het op een foto zo'n enorm verschil kan zijn met hoe het in het echt eruit ziet. Volgens mij doe ik gewoon wat fout.