Jeej! Sparky! nu zie ik het wel hoor ik bedoelde het niet naar of zo hoor meid! ik zei gewoon wat ik zie.. en dacht.. en nu heb je duidelijkheid!!! Gefeliciteerd!! :-D En ik heb al een bril
mooiiii Sparky! gefeliciteerd! truelove ik zie ze ook, lijken ietsje donkerder te worden inderdaad.. al ben ik geen fan meer van zulke lichte streepjes, durf niet te snel te juichen nog. hoop dat ze mooi oplopen!
Meiden ik maak me zorgen. Heb echt telkens ongesteldheidskrampen en dus mijn laatste test gedaan. Links vrijdagochtend met ochtendurine, rechts van net met hele heldere urine. Snap ook niet waarom ik hem met zulke heldere urine heb gedaan. Maar naar mijn idee is ie iets lichter?
R85, ik heb van anderen ook gehoord dat de sensitest niet donkerder worden dan dit. Vooralsnog ziet hij er prima uit hoor, ik vind ze even donker.
Beertje, ik bedoel 4 dagen voor mijn nod, wat betekent dpo? Sorry voor mijn onwetendheid 😳 spannend dames!
Sparky, wanneer had jij net zulke lichte streepjes als ik? Ik durf nog niet met digi te testen nu. Ben zo bang alsnog ongi te worden, zelfs al heb ik een streep op de 'natte' test gezien R85, ik vind em mooi bij jou hoor, gewoon niet meer testen, hoewel ik je bezorgdheid wel snap, voel me hier hetzelfde We zullen het pas kunnen geloven na een mooie sterke hartslag...
Oke, helaas weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was!? Eerder waarschijnlijk omdat we niet erop geklust hebben op de dag wat mijn p tracker zegt. We hebben 1x geklust een paar dagen na mijn menstruatie en ik dacht nog niet vruchtbaar te zijn.. Dua lijkt wel of ik eerder dus een eisprong heb gehad! We waren er niet bewust mee bezig...
Mariska, ik had lichte streepjes op de kruidvat. Maar ze werden donkerder met opdrogen. Niet lichter. Maar persoonlijk vind ik de sensitest extra gevoelige dipsticks (kunnen 6 dagen voor nod) en DA eigen merk duidelijker. Maar die had ik niet meer.
S parky gefeliciteerd dat willen we zien!!!! Lieve dames ik hou jullie in spanning!! Als ik uit ga van mn tempdip paar dagen geleden als een innesteling mn bloeding als pseudo menstruatie lichte bloeding 3 ochtenden (precies op de dag dat ik normaal ongi moest worden cd 32 dmv te weinig hcg. Late bevruchting etc. .) Dan zou woensdag mijn nieuwe nod zijn en dit mijn spannende streepje die gisteren totaal niet te bekennen was gedaan met ochtend urine in echt duidelijk zicht baar, bewerkt zodat jullie hem ook zien xx
Nou ik had me een beetje voorgesteld maar heb het idee dat de meesten de kat een beetje uit de boom kijken en weinig reageren. Niet persoonlijk bedoelt uiteraard maar kan zijn dat jullie een hecht groepje zijn.