Ben helemaal overdondert haha.. Kijk naar mijn onderschrift!! Dacht echt dat het niet aansloeg deze ronde
Truelove, een eitje groeit 1-2 mm per dag, het kan dus best zijn dat ie een groeispurt gemaakt heeft. Daarom zei ik gisteren ook nog ff doortesten. Vanavond nog eens een test doen en zeker vandaag en morgen klussen, dan heb je em echt te pakken hoor Bij mij vorige maand ook dag 14 eisprong en nu dag 14 nog niet eens een beginnende LH piek gevonden...
panter: sorry, hoe goed ik ook tuur, ik zie niks. napje: bij jou zie ik zeker wel wat! evenstar: echt geweldig meid, een zusje voor je meiden. Van harte! truelove: ja hoor, die komt eraan. klussen maar nala: ik heb je pb gehad, ga je nog antwoorden... Ik maak mezelf nog niet zo'n zorgen hoor... maar ik hou het in de gaten!
Niet te vroeg stoppen met sex hebben want je ei springt binnen 48 uur... Dus anders zou ik morgenvroeg even snel sex hebben misschien aangezien je gister ook al plezier had
Wat Lov23 zegt idd, vandaag, morgen en overmorgen zijn de belangrijkste dagen waarschijnlijk...dus klussen wanneer je zin hebt
Hai dames, ik heb alle symptomen van zwangerschap. Ik dacht net laat ik eens een testje wagen. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus loopt omdat ik begin mei ben gestopt met anticonceptie. En ineens zag ik een heeeel licht streepje. Willen jullie eens met mij mee kijken? Ik heb de test 10 min geleden gedaan.