Diane, ik kan em op je laatste test ook niet echt ontdekken. Maar neem aan dat je hem zelf wel ziet? Is soms ook moeilijk om hem goed op de foto te krijgen, zeker als hij nog vrij licht is. en dat is normaal aangezien je nu dan op 11dpo zit en tuurlijk ben je welkom hier, maar dit is eigelijk meer een topic om te reageren op vage en duidelijke testjes en sommige meiden komen alleen ff snel kijken, maar reageren niet tot nauwelijks... als je je echt wilt voorstellen en mee wilt kletsen, moet je ff bij andere topics kijken. Zodra je zeker weet dat je zwanger bent, kan je je weer bij een groepje voegen die rond dezelfde periode zijn uitgerekend... dan kom je wel echt in een wat hechter clubje terecht gok ik Succes!
Klopt ik bijv kijk graag (best sick eigenlijk) naar wat testen, reageer meestal niet om dat je dan al gauw 100 pagina's verder bent elke dag
Dank je wel voor je uitleg. Ik ben hier om met jullie mee te kijken en hoop ook dat jullie met mij willen meekijken. 😉
Diane en Mariska ik zie m Sparky gefeliciteerd!! Trots buikje jij houdt t wel spannend!! Maar ik zie m!
ikele is idd een positieve ovulatie test, veel plezier sparky nee he, is het veel meis? dikke knuffel