Ik vind hem van net eigenlijk nog duidelijker dan van vanochtend? Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Ja is hij ook. Duidelijk gestegen hcg. Maar bloeden is niet zomaar bij afvegen ofzo.. er ligt ook echt bloed in de wc als ik geplast heb enzo. Ik heb geen 'normale' krampen maar rare pijnlijke krampen en steken rond de baarmoedermond. Maar ik vind het bloedverlies gewoon te veel om het af te schuiven op eem geknapt adertje ofzo
Sparky neeeee wat oneerlijk! ik hoop dat er snel duidelijkheid komt waardoor het zo vaak misgaat bij jou.
Bah.. nou is het naar dat het Pinksteren is.. anders had je morgen al kunnen bellen... Veel sterkte sparky.. knuffel van mij!
Hallo ben hier nieuw en had een vraag over de action ovulatie testen betekend een lichte streep dat mijn dagen er aan komen?
Hoi Melis, bij mij was dat wel zo., maar bij sommige loopt het weer af en dan ineens een knaller... Gewoon doorgaan dus . Sparky, ach nee meid!! Wat balen. Maaarrr gezien je testen ( en mijn eigen ervaring ), zou ik nog niet meteen van een miskraam uit gaan hoor!
Ok want ik heb normaal die van clearblue maar dacht toch eens die van de action proberen. Gisteren was de streep er nog niet vandaag wel dus betekend wel dagen er aan komen?
Sparky ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop ontzettend voor je dat je last hebt van een pseudo menstruatie
Melis, ik zou vanavond voor je gaat slapen nog ff een keer checken en het evt alvast gezellig maken vanavond!