Wellicht weten jullie dit.. Kan een zwangerschapstest donkerder uitvallen als deze in contact is gekomen met bloed? Dan heeft het voor mij namelijk geen zin om nu te testen met de clear blue om te vergelijken. De test van gisteren gedaan met een minibeetje urine dit ook nog eens vermengd was met bloed. (echt druppels bloed) Stom ook dat ik daar toen niet aan dacht....
Sparky, ik weet het niet! Volgens mij beïnvloedt alles behalve urine ( dus ook water e.d.) een test .. Hier nog maar een action gedaan, maar die was negatief. Ik ben gewoon niet zwanger, maar wat het dan wel is.....
Vandaag 12 dpo, voor mijn doen is dat 3 dagen over tijd. Als ik volgens FF kijk, zou de innesteling op dag 7 of 8 geweest kunnen zijn. Toch maak ik me zorgen, ben bang dat dit MK 3 is innesteling is bij alle 2 de MK laat geweest en weinig hcg opbouw, zal ik vandaag de Gyn bellen of afwachten tot m'n tel afspraak op maandag? Ik weet et ff niet meer (geen bloedverlies oid trouwens hoor)
Na uploaden is de kwaliteit wel minder idd, ik zie hem wel, maar superlicht...dat is dus ook het probleem
Sparky, net zo licht als deze, maar stel dat hcg 1 was op dag 8....etc...dan zou het toch wel duidelijker moeten worden?
Is dit sensitest? En dan de extra gevoelige (vanaf 6 dagen voor nod) of de normale dipsticks (vanaf 4 dagen voor nod)? Hier liepen ze beide wel op, maar de gewone was duidelijk minder gevoelig.. Streepjes bleven heel licht tot ze op waren. Maar de eerste waren wit dus ze liepen wel op, maar wel langzaam.
Ik lijk wel een streepje te zien. Bij mij gaf de clear blue 1 dag voor nod niet zwanger aan terwijl ik wel streepjes had op de kv. Op nod gaf hij zwanger 1-2 aan. Het streepje is ook nog wel erg licht, dus kan prima dat het nog net te laag is voor de clear blue.
Jeetje wij lopen lekker gelijk met alles wat we doen ik post het dan wel allemaal niet maar op elke test hebben wij het zelfde streepje en net als ij vandaag 1 dag voor nod dus ook een neg. Carl blue
Ik ga die extra gevoelige vandaag bestellen, en toch maar telefoontje naar de Gyn wagen. T ergste wat ze kunnen zeggen is dat ik moet afwachten
truelove ik zie het streepje wel, maar ik denk dat je hcg nog te laag is voor de cb. ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen een duidelijkere test in handen hebt
Truelove en trotsbuikje, jullie ook succes meiden, volgens mij hebben we last van de wRmte ofzo, lijkt wel of de hcg gewoon vervliegt
Als ik eerlijk ben vond ik je vorige testen ook niet echt positief. Vond het meer een schaduwstreepje dan een 2e roze streepje. Hè bah vervelend, hoop dat je niet ongesteld wordt en alsnog een mooie test komt showen deze week