ik had altijd gedacht dat ik me nooit zou blind turen op een streepje en toch heb ik het gedaan ik denk nu dat ik iets tegraag het wil zien en daardoor mezelf wijsmaak dat er een tuut streep staat.. 7 of 8 dpo nu erg vroeg maar de vorige keer testte ik op 9dpo al best duidelijk dus ik dacht het moet kunnen.. kunnen jullie me even wakker schudden dat er niks staat? ☺ ik denk namelijk echt wat vaags te zien maar krijg t ook niet goed op de foto..
klopt het dat die testen van kv ttegenwoordig zo langzaam opdrogen? en hoeveel tijd moet er tussen zitten voor je iets een indroogstreep noemt? hij word namelijk steeds duidelijker.. weet niet of het op de foto te zien is..
Sorry ik zie echt helemaal niks.. Beide foto's niet Hoop dat je gauw een positieve test zult hebben! Liefs
bedankt voor de reacties! wat frustrerend dat ik hem in t echt redelijk duidelijk zie.. maar hem gewoon niet op de foto krijg gek is dat..
En dames wat denken jullie komt mijn ei eraan? Nog net niet positief, maar zou zo blij zijn als hij komt, dan zit ik weer op normale cyclus van 30 a 35 dagen!
ik heb even een andere camera stand gebruikt daarmee krijg ik het streepje wel op de foto Sorry! dat ik zo doordraaf hierna stop ik ...
Sorry Jes12 ik zie echt niks maar misschien ben ik niet zo een goede tuurder... Laten we dat hopen! Liefs
iedergeval bedankt voor de moeite! in het echt is die zeker te zien weet nu dat ik niet gek ben maar ik zie ze zelf op de fotos ook haast niet dus begrijp jullie helemaal! maar ik zie hem hier zelf wel dat is al genoeg eigelijk... zelfde soort streep als by me eerste zwangerschap.. hou jullie op de hoogte!! ☺☺
Balen dat je ongi bent geworden maar ik denk niet dat je hier kunt spreken van een mk. Normaal gesproken is je NOD 14 dagen na je eisprong dus ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden. Als je 3 dagen over tijd zou zijn dat zou je wel een zichtbare streep moeten hebben op je test.. Wellicht om teleurstellingen te voorkomen zou ik volgende ronde minimaal 14 dagen na je eisprong wachten met testen. Maar toch balen meid, hopelijk is het snel raak.
Gezien haar vorige cyclus lijkt zij normaal 10 dagen na haar ei ongesteld te worden. Dan was ze idd 3 dagen overtijd. Mag ik het ook geen vroege miskraam noemen dan? Omdat ik op 14 dpo ben begonnen met bloeden? Ondanks 7 verschillende merken streepjestesten die positief waren en een positieve clear blue digitaal? Dat is toch echt gewoon een vroege miskraam...