Ziet iemand hier het tuurstreepje op wat ik zie? Is de clearblue Early. Ik zit nu 1-3 dagen voor mijn NOD. Ik heb met een mesje het plastic schermpje ervoor weggehaald omdat dit anders teveel spiegelt op de foto:
Zie wel iets alleen zijn deze testen helaas niet te vertrouwen zelfs mannen plassen hierop streepjes. Ik zou een kruidvat testje doen
Helaas is dit een zeer onbetrouwbare test. Zwanger kraanwater mannen kinderen allemaal roze streepjes en nog stukken duidelijker dan deze. Probeer een kv 2 voor 5 in een doosje. Succes!
Bedankt voor jullie reacties. Dat van de kv2v5 had ik gelezen maar die zag ik niet liggen hier. Dacht dat ik de gewone van kruitvat had meegenomen maar heb de early van kruitvat gekocht. Is die wel betrouwbaar?
Super!! Ik ga die morgen ook doen. Ik heb hem al in huis. Morgen is ook m'n nod. Ik ben er benieuwd. Maar voor jou... genieten!
helaas komen hier ook heel vaak vage strepen. Maar als hij mooi helder is, dan is ie gewoon positief hoor, maar wees dus gewaarschuwd voor de vage streepjes
Dit is gee cb maar een predictor,erg onbetrouwbaar en vind het streepje overigens ook niet roze maar grijs
Gefeliciteerd...en inderdaad 2-3 weken!! Hahaha!! Superleuk voor jullie...op naar die dubbele kinderwagen