bedankt om mee te kijken ... spannend hoor . ik zie ook wel iets , maar niet genoeg om van het positieve uit te gaan we wachten nog maar wat af. banner klopt trouwens niet helemaal ei was iets vroeger
Meiden,even kleine mededeling.Ik heb van de week een cb foto geplaatst met zwanger 2-3,nu wilde ik vanmorgen graag de 3+ zien,maar er kwam niet zwanger op te staan!en werd vanmiddag ongesteld!Dus ik doe weer mee
Neeee Pipo dat meen je niet!!! Hoe kan dat nou?? Jeetje joh bizar! Je zou denken bij 2-3 dat het wel goed zit flink balen zeg...
Dat zou je wel denken,en het zou niet moeten mogen.Maar we moeten maar positief blijven,als de testen dat niet willen.En hopen op het beste.Bedankt voor je reactie.
@pipo wat balen zeg meid! En sunshine wat een mooie test zeg! Gefeliciteerd! Alle andere zwangere gefeliciteerd meiden!
Positief? Binnen 3 minuten was dit streepje er Is test van een vriendin Ikzelf test niet meer, heb vandaag mijn 20 weken echo gehad
Wauw wat een hoop nieuw zwangere vandaag :-D Gefeliciteerd allemaal! Daar word je toch vrolijk van!!! En Pip30, heel verdrietig Hopelijk binnenkort een plakker