Gimby en Bloemm: gefeliciteerd! Guppymaaike er zit nog geen echte positieve tussen helaas. Succes nog met doortesten! Pipo30: wat een rot bericht.. Sterkte en hopelijk volgende ronde een plakkerd!
Willen jullie met me meekijken..? Vorige week had ik ineens zo'n gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik geef mijn zoontje van 10 maanden nog borstvoeding en heb ook nog geen cyclus gehad.. Bijna 3 weken geleden een veegje bloed gehad maar verder na m'n bevalling niks. Kunnen jullie met de ervaring van testen kijken een beetje inschatten hoever ik zou kunnen zijn?? Deze test is van vanmorgen.
Bloemmm duidelijk hoor gefeliciteerd!! Lise ik zou aan de hand van je test schatten dat je al 5 weken bent... Maar anders kan je ook de cb doen met indicatie iig: van harte gefeliciteerd!!
Haha die banner is een beetje oud idd. Van m'n zoontje.. Jeetje wat spannend. Een tweede telg op komst! Ik ga maandag de vk wel even bellen..misschien mag ik wel eerder langs komen! Bedankt voor het kijken!!
Mooie testen meiden gefeliciteerd! @lise87 ik denk tussen de 4/5 weken maar mss laat je vk je idd wel iets eerder komen aangezien je zelf geen flauw idd heb.