Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, dus nog maar een testje gedaan wat in huis lag. Bij de eerste zwangerschap was ik na 4 weken al erg misselijk en had ik allerlei kwaaltjes, maar heb nu nergens last van. Dus voor de zekerheid even testen... Over 1,5 nog een keer testen voordat ik naar de vk mag
Dankje nadesy! Ik zie dat je (binnenkort) 5 zoons hebt! Wat leuk, ik heb er vier en 1 dochter! Mijn test na een halfuur:
Ja klopt idd! Ik vind het super gaaf om straks 5 knullen te hebben aah leuk 4 zoons en 1 dochter! Maar ik vind je test erg duidelijk voor 9 dpo
Dankjewel! Bijzonder he zoveel boys, ik geniet er ook erg van! Ik heb nog nooit zo vroeg positief getest! Heb er echt n goed gevoel over!
Ik loop volgens mij gelijk met jouw, morgen (maandag) NOD. Heb vrijdag nog een action test gedaan daar stond een licht streepje op, helaas geen foto van gemaakt alleen samen met Vl gekeken... Morgen ga ik weer testen hoop dat het streepje dan aanzienlijk duidelijker is, als hij duidelijker is dan gaan we een cb halen...
Dat heb ik nou net zo. Ik ben ook heel blij met mijn zwangerschap. Alleen nog weinig symptomen. Alleen een beetje gevoel onder in de buik... Komt dat nog of?