Hij klopt idd niet meer! Ik heb het gevraagd aan beheer, maar ze willen het niet aanpassen. Doen ze alleen als de privacy in het geding is Blis bedankt! Djingo ik zie er helaas niets op
Heeyy dames, Ik weet nu sinds een klein weekje dat ik zwanger ben. Maar ik voel nog helemaal niks... geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid noem maar op. Heel af en toe steekjes in mn onderbuik. Nu wil ik vanmiddag gewoon voor het idee nog een test doen.. 2v5 van kruitvat. Ik ben ietsjes langer als 4 weken zwanger. Kan ik dan testen met middag urine of moet het dan toch met ochtend urine. As vrijdag ben ik 5 weken. Tips??
@zwangernr6 @jolina Bedankt dames.. dan houd ik er rekening mee. M'n laatste glaasje water was om kwart voor 11.. dus dan test ik zo rond 2 uue. Dan weet ik zeker dat het goed zit..
Heyy dames, Hier is hij dan. Gewoon even voor het gevoel en extra bevestiging!! Yess!! Ik vind hem zelf niet mooi verdeeld over het venster. En het streepje zelf is ook niet helemaal "vol" roze... Maar hij is positief!