@zwangernr6 echt wel! Ben ook erg blij... @pipo30 okay.. gelukkig, dat wist ik niet. Nu is het gewoon voor mijn gevoel compleet. Bedankt voor de tips en berichten..
Goedemorgen dames, Ik heb twee vraagjes waar vast wel iemand antwoord op weet... Ik heb afgelopen zondag mijn LH-piek gehad. Nu heb ik al sinds maandagmorgen best wel buikpijn, dus al voor de vierde dag nu. Dat had ik voorheen niet volgens mij (ik heb ook pijnlijke borsten, maar dat heb ik wel vaak net voor ik ongesteld moet worden). Nou ben ik pas 3 maanden gestopt met de pil, dus misschien reageert mn lijf nog wat vreemd? Wie herkent dit? Verder vraag ik me af wanneer ik kan testen met Sensitest-testen. Op NOD of al daarvoor? Ik ben natuurlijk erg benieuwd of het deze maand gelukt is! Wachten duurt lang!
is idd een vlek en dus niet geldig/positief. Heb je geprobeerd om druppels water te doen? Anders een nieuwe test
Ik denk dat je klachtjes hebt van je eisprong dit kan namelijk ook heel goed. Nou ja zo'n beetje iedereen hier test al voor nod maar doe dit niet te vroeg. Zo'n 3-2 dagen voor nod is vroeg genoeg. Dan zul je ook sneller al iets zien dan dat je vroeger gaat testen
Denk ook positief. Maar voor de zekerheid zou ik er straks nog een doen Paar uur niet plassen en drinken en je kan vanmiddag nog een testje doen denk ik