Ga er me zeker en vast niet op vastpinnen maar toch wel blij dat ik hem gevonden heb Je hebt trouwens pb
hoeveel dagen na dpo testen de meeste van jullie?.. en kun je al zo vroeg bijv. 10 dpo kwaaltjes hebben of niet?.. vraag t me gewoon af ben nieuwsgierig.. dit is de eerste keer dat ik mn eisprong gevonden heb.. vin het spannend
Sanne198 je kan prima rond 10dpo of zelfs eerder al wat kwaaltjes hebben hoor.. al moet je er ook rekening mee houden dat je lichaam je best wel voor de gek kan houden als je in spanning zit af te wachten ik testte bij mijn zwangerschappen rond 9/10 dpo al licht positief, al is het wel handiger om te wachten tot (na) je NOD voor een echt duidelijke test
Dames! Ik ben net begonnen met het gebruik van de ovulatietesten en zag vanochtend al heel klein een streepje (net niet zichtbaar op foto) maar nu heb ik hem net nog een keer gedaan en lijkt hij voor de foto NET iets duidelijker.. Wat denken jullie? Word ik gek of begint er toch echt een klein dun streepje te komen?
Er komt een streepje idd, maar helaas zegt dit niks over de aankomst van je ei. Het kan ook nog wel een week duren voordat hij gaat knallen maar dat kan ook morgen ineens uit het niets komen.
Dat mijn ei er aankomt begin ik nu wel te voelen heftig deze keer! Ook al dagen onrustige buik. Ach, het is allemaal voor het goede doel @Ilona: ik had vorige week zo een tuurstreep. Ff paar dagen laten rusten en dan opnieuw testen. Je zal em zien aanwakkeren
Wie wil er weer even meekijken? Ik moet ergens tussen gisteren en morgen ongesteld worden gisteren paar uur lang gedacht nu word ik het en bij kijken alleen doorzichtige/waterige afscheiding. Ik maak langzaam hcg aan bij eerste na 12 dagen overtijd pas positief getest.
Bedankt ik zie ook iets vaags maar niet duidelijk genoeg ga gewoon Door met testen morgen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden.
Testje van vanmorgen. Slechte belichting, maar streepje is wel licht roze. Heb al heel vaak streepjes geplast de afgelopen week. Toen kon ik nog niet zeggen of het streepje licht roze of grijs was. Ook worden de testen naar mijn idee niet donkerder. Hoef niet te turen in het echt dit keer, maar hij is wel heeeeel licht. Vooral op de foto. Zien jullie ook wat?