Dag dames, Willen jullie even mee kijken? Vanmorgen deze test gedaan kruitvat 2v5. Foto gemaakt rond 10 a 15 minuten. Vanwege erg onregelmatige cyclus geen idee waar ik nu zit. Daarnet wel wat roze slijm verlies.. Heb contrast iets verhoogd voor de foto. Wat zien jullie?
Vind het zo spannend!! Hij is daarna wat gelig geworden dus heb er druppel water in gedaan. Streepje staat er nog, dan kan het geen indroogstreepje zijn toch? Verscheen rond 10 a 15 min..
@eems ik zie ook een licht streepje, houd er rekening mee dat kv ook kan reageren op eisprong (is bij enkelen al eens gebeurd, bij mij was de streep zelfs nog duidelijker!) zou komende dagen nog een keer of twee testen om te kijken of het streepje duidelijker wordt, zo ja zou het heel goed kunnen dat je zwanger bent!
Dankjewel! Had vanwege gekke cyclus ook ovulatie testen gehaald en er gisteravond een gedaan. Hier verscheen maar een superlicht tweede streepje op. Dan kan de zwangerschapstest toch niet reageren op je ei..? Sommigen testen s avonds duidelijker dan smorgens toch? Als ik me nu niet kan inhouden doe ik er vanavond misschien nog wel een. Kriebels!
Hoi hier mijn rijtje testen 1e is vrijdag middag de 2e zaterdag en de laatste van vanmorgen ik hen zon test gekocht die zegt hoeveel weken je bent kan ik die straks doen denken jullie? Groetjes