Anoswing, Gimby en Pillow mooi duidelijk meiden!! Rogijuli ik zie ook heel licht wat, maar vind dit altijd zulke vage testen met die kruisjes. Een kv2v5 vind ik altijd veel duidelijker. Dinar ik zie helaas niks op je testje. Vanochtend m'n laatste testje gedaan (had nog dipstick liggen). Vandaag 4.6 wkn
Gefeliciteerd dames! Ik kon niet wachten en heb vanmorgen een testje gedaan op DPO10. Ik heb geen foto gemaakt, ik kon echt geen tweede streepje ontdekken. 😞😒 En alsof de duivel ermee speelt: een uur later zit er een roze vlekje op het wc papier. Wel vroeg, maar ik denk dat het door gaat zetten als ik zo mijn buik voel rommelen. Op naar de volgende ronde denk ik dus!
he meis, het gaat er om dat je niet met je ochtendurine test maar je kan prima met je 2e plas testen hoor als je ontbeten hebt en zo. Je hoeft echt niet tot 12 uur te wachten dat is onzin. Ik doe zelf gewoon 2 testen per dag zodra de streep donkerder wordt. als je ze dan inplakt met de datum kun je achteraf goed zien welke nou echt het donkerste is / was! Het controlestreepje moet even donker of donkerder zijn dan de teststreep dat is het belangrijkste! maar inmiddels heb je misschien je knaller al gehad? lfs, Dorri
Ja echt leuk hè! heb jij ook zo'n lekker zachte omslagdoek gekregen? Voelde me zo verwend Fijn dat we een ander kunnen helpen
ik gebruik de ovutesten van sensitest kun je online makkelijk en discreet bestellen. ik gebruik altijd de pro, die zijn klein en fijn en duidelijk in gebruik. de laatste keer heb ik per ongeluk de sensitive besteld maar de volg x (mocht het nodig zijn) bestel ik weer de pro! die zijn ook nog iets voordeliger namelijk succes, lfs, Dorri
Ik ook rogijuli (kwam speciaal voor jouw test even spieken haha) Voorzichtig gefeliciteerd. Morgen weer?
Waarom denk je dat Jane? het kan schommelen hoor dat heb ik deze ronde ook gehad... maar uiteindelijk schoot het omhoog binnen een dag of twee.. ik zou nog even doortesten, 1 x in de ochtend (niet met ochtendurine) en een keer rond een uur of 21 in de avond. succes!! lfs, Dorri
Het kan ook nog zijn dat je je piek gisteren hebt gehad! de Action testen worden niet altijd superdonker is mijn ervaring. lfs,
Voorheen altijd op dag 13 positief, nu dag 16/17 nog niets. Ik test idd niet met ochtendurine, 2e plas gebruik ik. In de ochtend duidelijk en in de loop van de dag is ie erg licht. Gisteren maar even gezellig gemaakt voor de zekerheid.