Dat is vroeg toch 8 dpo, want het zou toch het beste 14 dpo zijn dus nog 6 dagen wachten en dan testen? Of zie ik dat verkeerd?
Dat klopt. Ik heb alleen gisteren zeer pijnlijke krampen in mijn liezen en baarmoeder gehad dat ik het toch maar op een testje gewaagd heb. Mijn NOD is over ongeveer 5 dagen
Zie idd wel iets..... Ja jeetje. Even doortesten dan. Maar gaf je nu niet zelf aan negatief te testen?
Ja klopt maar daarna toch nog even gekeken, na ong 7 min, maar ik ben al vroeg begonnen met testen, en de meesten zijn omo wit, alleen de laatste 2 lichte streepjes, 1van 5 sept en 1 van vndaag 8 sept. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan, deze heeft ook een test gedaan, die was negatief, nu heb ik voor volgende week maandag een bloedtest aangevraagd. Dus weer een week wachten! Pffff Nog steeds niet ongii Liefs
Ben niet thuis nu. Morgen ziekenhuis bellen zit met hormonen dus moest vandaag ongi worden anders morgen bellen en bloedprikken!
Nou als de laatste twee lichte streepjes geven is dat toch positief ...... Gewoon doortesten en dan weet je vanzelf of je zwanger bent...
Jaa dat is zo, maar het duurt wel altijd even voordat het tweede streepje verschijnt, en. Als ik bijvoorbeeld met middagurine test dan blijft hij wel omowit. Ik snap er niets van, bij de ha dus ook negatief..ik doe vrijdag weer een testje denk ik en maandag dan mijn bloedtest. Ben nu wel gewend dat wachten haha. Ik vind het echt rot, want wat zeg ik nu tegen mijn vriend, je word papa of niet? Haha erg rot allemaal Maar goed ik hou jullie op de hoogte en hoe is het bij jullie? Alle zwangeren gefeliciteerd Liefs