Dat is dag 6 na terugplaatsing van een morula embryo Morula betekend dat het aantal cellen niet meer te tellen is.
Dag dames, Ik heb hier een account willen maken voor me nicht, die 2maanden bij mij komt wonen, helaas is dit mij niet gelukt. Dus ik plaats haar vraag hier via mijn account. Zij heeft duidelijke pos ovulatieteste gehad en nu zit zij ongv 4 dpo en testte vandaag licht pos met zwangerschapstest. Ik zelf denk dat dt niet kan. Wat denken jullie? Lfs x
Haar LH piek (posi ovu test) was duidelijk op de 4e, als je dan uitgaat van 24 tot 48 uur voordat het ei daadwerkelijk springt zit ze pas op 3 dpo. onmogelijk dus (in mijn optiek dan heh) lfs, Dorri
@dilya ik zie niet op de zwangerschapstest sorry maar als ik naar je ovulatie testen kijk is het ook een beetje vroeg voor een zwangerschapstest ... ben je nu 3/4 dpo en kan je over 6/7 dagen op z'n vroegst testen ... of zie ik iets over het hoofd ?
Is het niet zo, dat je zwangerschapstest ook wat LH hormoon kan oppikken? En daarom zo superlicht test?
op de zwangerschapstest lijk ik overigens wel wat te zien... heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.. succes in ieder geval! lfs, Dorri