Ik zei ook tegen haar, wie gaat nou 3/4 dpo testen??? Lijkt me ook onmogelijk, maar zij blijft zeggen dat dt wel kan
haha.. tja en als wij vrouwen ergens van overtuigd zijn krijg dat er dan maar eens uit maar ze kan toch gewoon nog een test van kruidvat doen? 2v5, dan kan ze daar morgenochtend en overmorgenochtend weer een keer mee testen.. als het zo is zou het HCG moeten oplopen vanaf nu.. het zou wel heel mooi zijn en alle (op hoeveel dpo kan je posi testen) theorieen hier op het forum onderuit halen.. veel succes! lfs, Dorri
Wat miet ik hiermee, ik snap er niks meer Ik heb op dag 8,9, vruchtbaar slijm gehad. Op dag 10 vergeten te testen (stom i know) op dag 11 weer getest en ik had verwacht dat hij op dag 12 positief zou zijn. Dag 11 avonds zeurende buikpijn en opgezette buik. Maar op dag 11 was de test streep het donkerste maar nog niet even donker als controle, dag 11 avonds nog een keer getest omdat ik zo buikpijn had ( had wel 2 koppen thee en glas cola op) dag 12 ochtendurine getest en test weer donkerder als dag 11 avonds. Hoe zouden jullie dit interpreteren. Buikpijn is weg eveneens opgezette buik. Dag 12 om 11:30 weer getest en weer lichter. Wanneer heb ik m'n ei gehad, en als we op dag elf avonds seks hebben gehad is dat dan goed of ben ik dan al te laat.?
Ik heb laatst gelezen dat je 4 dagen voor je eisprong en 2 dagen erna nog vruchtbaar slijm hebt! Heb je een regelmatige cyclus?
Deze is van zw en kids he? Hebben voorgedrukte/valse strepen. Zou er dus niet van uitgaan dat ie positief is. Heb even eentje van mezelf geplaats en ik werd toen gewoon ongesteld. P.S. ik heb de ovu test ernaast staan zodat je weet waar de streep staat... De strepen bleef ik trouwens houden tot NOD. Dus lekker betrouwbare testen
Haha, ik kan haar niet stoppen!? Zojuist heeft ze ovu en zw test gedaan. Ovu geeft weer post aan?? En weer een lichte streep op zwtest. Kan het zijn dat zij weer ovuleert of?? Ik snap er niks van
Net bloed laten prikken. Zit wel hcg in mijn lijf maar niet genoeg. Het vruchtje wordt weer afgestoten.