Dan zou ik ervan uit gaan dat ze nu pas d'r eisprong heeft, het kan zijn dat je testen positief zijn maar dat je eitje nog niet gesprongen is, als je uit gaat van een 32 dagen min 14 dan kom je uit op dag 18! Dus ik denk dat ze nu d'r eisprong heeft en dat de zwangerschapstest reageert oo de oh piek
Had gehoord dat de zwangerschapstestjes van 123thuistesten niet zo betrouwbaar waren. Ik heb er 1 gedaan (nee ben niet zwanger was op zoek naar mijn ei) na 2,15 uur en minuten niet geplast te hebben en deze is omo wit. Kan er wel op vertrouwen wanneer het nodig is dat ik weer test dat het goed is dan toch?
Dat denk ik wel, maar dat hij nu omowit is, is geen garantie voor later. Ik heb de ovutesten van 123 en die werken prima, maar voor zwangerschapstesten heb ik meer goede verhalen gehoord van de kruidvat 2 voor 5.
Hoi Ilona, ik heb er veel van besteld: 25 stuks (-1 nu ) als ik hier wat op zie dan test ik even door en dan haal ik wel een kv 2v5. Ik heb de ovulatie testen ook ervan en die lopen maar op en af bij mij en geven geen even donker of nog donkere streep.
Klopt dat had ik ook in het begin. Ik zou woensdag m'n ei hebben en die kwam zaterdagavond pas.. Testen vanaf maandag waren zeer licht, liepen op en af, en vrijdagavond liep het enorm op. Misschien is je eisprong (cyclus) wat later?
Kom het niet laten. Nu nog 4 dagen voor NOD. Ik hoop dat de testen op gaan lopen en dat ik niet last heb van een beginnende griep...
ja heel vaag nog! maar wel fijn bevestiging te krijgen van anderen dat er vaag iets zichtbaars is.. je haalt je soms vanalles in je hoofd he,.. haha
@lotus Heel in de verte zie ik ook wat...Bij mij begon t vorig jaar ook zo 4dg voor nod en heb nu een prachtige dochter erbij van bijna 5 mnd!Succes!
Oo! Ik hoop het zo! Heb al 3 miskramen achter de rug en nog steeds geen kindje in mijn armen mogen sluiten. Dit is onze laatste ronde voordat we een traject ingaan. Op deze foto zie je het beter nog:
op deze foto zie ik m zonder te turen meid.. ik hoop t voor je dat hij gaat knallen! mijn duimen draaien al voor je !