@jane ik zie geen positieve test helaas.. maar heb jij je nod al dan? @dog deze testen mag je idd niet naar de streepjes kijken want die staan op deze altijd. Helaas negatief dus. @wies gefeliciteerd!!
Ik teste gister nog negatief. Vandaag met ochtend urine weer een super vaag streepje. Kijk of ik hem kan plaatsen, of je t ook kan zien op deze manier weet k niet.. Streepje was er Ook binnen 10min. In middag weer negatief .. Zucht. Nu maar weer wachten op vrydag.. Heb inmiddels blaasontsteking klachten
Maar je kan het beste testen in de ochtend met je eerste urine, die is het meest geconcentreerd. Daarom dat je test in de middag ook weinig aan gaf. Probeer het morgenochtend (of de dag erna ) nog een keer.
Ja zal ik doen. Maar is wel raar met ochtend urine heel vaag streepje en in middag omo wit. En heb eerder deze wk al 2 vaag posi testen gehad. Net als vorige mnd. Ziet iemand t streepje ? In echt was hy wat donkerder
Bekijk bijlage 417100 Wat zien jullie? Zelf zie ik naast t vage halve cirkeltje, links een vaag roze lijntje. Ben benieuwd!
Hier zien jullie hem dus ook op? Ik hoop het zo voor haar, echt. We waren samen zwanger en bij haar ging het fout. Sindsdien heeft ze geen tuurstrepen of überhaupt een streep gezien. Wat zij zich nog afvraagt,die eerste test was het streepje paars/roze, een indroogstreep droogt die dan ook paars/roze op?
ik zou haar een kruidvat test laten proberen, deze geeft een beter resultaat denk ik, die van de action duren langer.
Ik weet niet ik twijfel idd beter even kV doen. Want deze testen gaven bij mij steeds elke maand vaag posi aan!
Jeetje, dag 131?! Behoorlijk ontregeld inderdaad! Wanneer was je ei? Ik hoop dat ie de komende dagen duidelijker wordt....spannend!
Bij mij nu het ei waarschijnlijk 1 deze dagen dus na 7 weken tijd in afwachting te zijn geweest naar de 1e eisprong na het verwijderen van het spiraaltje. Al die weken ovulatie testen gedaan en tot op heden alleen licht positieve testen gehad gisteren en vandaag. Was best wel frustrerend zo lang wachten, na 5 weken de ha maar eens gebeld en kreeg te horen dat ik gewoon nog moest afwachten en dus maar verder moest gaan met de ovulatie testen. Hij makkelijk praten en ik nog steeds in afwachting van mijn eerste menstruatie. Nu hoop ik eigenlijk dat ie niet komt 😉 en dat het meteen raak is, maar hopen er nog niet te hard op.