Vandaag 3.4 week zwanger!! 2 dagen geleden een positieve CB digitale en ik was bang dat het toch nog mis zou gaan en durfde vandaag bijna niet te testen! Toch gedaan met een superduidelijk resultaat!
Mijn streepje is idd nog erg licht. Ik test zaterdag nog een keertje, hopelijk loopt ie wat op! Zou wel gaaf zijn!
Mijn streepje ziet er ongeveer zo uit maar ik krijg heb niet goed op de foto met mijn mobiel. Tot nu toe steeds 's middags wel een streep maar met de ochtend urine niet maar vanmorgen dus wel een streep met ochtend urine.... pffff waarom niet gewoon een duidelijke streep :x
Ja zeker Ik heb echt al 10 testen met zo'n wazig streepje er op. Gister leek hij donkerder te worden dus ik dacht dan krijg ik morgen zeker wel een mooie streep op mijn test.....niet dus :x Hopelijk komt het nog......of gewoon duidelijk negatief is ook goed maar geen strepen meer op mijn testen
Ja, het is inderdaad wel jammer dat ie niet iets duidelijker is. Ik wacht dan ook nog maar even 2 dagen. Mijn vriend vond 'm nog niet 'echt' haha. Met mijn mobiel krijg ik 'm ook niet goed op de foto
ik wou vanmorgen testen 1 dag voor nod.. maar ik dacht zoek eerst op op internet of dat antibiotica invloed kan hebben vond mn urine nog al geelig vanmorgrn.. had het opgezocht ern volgens de meeste sites kan antibiotica invloed hebben (of t echt waar is weet ik niet) maar zolang mn urine gelig (door mijn nieren die werken ook niet zo als het moet..) blijft test ik maar niet en wacht k het weekend maar gewoon af.. alle andere nieuwe zwanger gefeliciteerd!
Jaaaah heb vandaag een duidelijke uitblinker op mijn ovulatie test 😆 het test streepje is nu zelfs donkerder dan het controle streepje en werd binnen een minuut al zichtbaar.
Heb ik ook hoor. Net getest en dit keer binnen 10 minuten tuurstreep. Moet hem draaien en op een foto is het niet te zien, maar wacht ff tot het een beetje ingedroogd is. Het is in ieder geval binnen 10 minuten en niet uur na testen maar test blijft vaag zucht.