Ah hij doet t 😄 dit is n ovu test!! Ik heb n miskraam gehad en nu klopt mijn cyclus van geen kanten.. Betekend dit dat er n ei aankomt.. Of zegt het helemaal niks?
De bovenste Ovu test is van vandaag, maar ik zit nu op dag 11. Vorige maand had ik op dag 17 een positieve test Kan het zijn dat er bijna een week tussen zit?!
@misdragon dat is duidelijk @hommel ik zie eigenlijk niets. Een positieve ovu test daarbij is de teststreep donkerder dan de controle streep. Deze test zegt dus niets. @ jane ik vind ze te licht om positief te noemen (zie namelijk alleen iets vaags op die in het negatief) @nenaten ik denk dat vanavond of morgen een knaller hebt. Het kan zeker dat er een week verschil in zit dan je vorige cyclus. Ik zou vanaf nu dus even 2x per dag gaan testen.
Ik dacht, ik zal even kijken of die zwangerenkids gevoelige dipsticks wel netjes wit blijven bij mij.Helaas...en moet over 9 dagen ongesteld worden, dus nu 5 a 6 dpo, lijkt me niet van een zwangerschap te kunnen komen, weet mijn eisprong zeker dus...
ik heb ze ook van zwanger en kids en als je goed kijkt voor je ze gebruikt dan zie je de voorgedrukte lijntjes staan.. in ieder geval bij de gewone.. bij de gevoelige heb ik nog niet gekeken.. ik hoef ze ook niet meer van z&k hoor.. voort gewoon kruidvat!
idd ja waardeloze testen.. en ja ik zie idd het tweede streepje ook staan.. ik durf er geen antwoord op te geven wat het zou moeten zijn.. hoop voor jou natuurlijk een dikke vette JAA.. maar durf t niet te zeggen sorry
ff n vraagje.. heb je eigenlijk altijd lh in je lichaam?.. las op viva.nl dat sommige zeggen dat het verdwijnt nadat je eisprong is geweest..
Geen sorry hoor.Ik weet zeker dat het niet van een zwangerschap is.Is echt veel te vroeg daarvoor.Dus het zijn gewoon rottesten.
op de onderste zie ik vrij weinig tot niks sorry en de bovenste moet ik echt goed kijken haha zulke goede ogen heb ik niet zal zo mijn bril is pakken en dan nog is kijken.. die onderste kan ik trouwens ook niet openen in een nieuwe pagina om m beter te bekijken.. heel raar..
@pipo30 ik zie hier niets op maar had zelf ook altijd valse strepen hierop dus idd niet betrouwbaar.. een streep door je ei lijkt me een beetje laat. @amber ik zie niets . Hoever zit je nu?
deze kreeg ik na de test te openen en een fotoke te nemen (met flash van de kodak getrokken daarmee dit effect...)