Mijns inziens gaat al het 'geklets' alleen maar over testjes...precies waar het om hoort te gaan hier.Maar misschien zit ik ernaast?
Klopt je bannen ook?wat heb je dan al vroeg een prachtige test meid!Ik hoop echt voor je dat het dit keer allemaal goed gaat.
Dan zit je er inderdaad naast. Het geklets ging dan wel over testjes maar het werd wel een hoop geklets, je zag af en toe een foto voorbij komen van testjes. Voor het kletsen is dit topic niet bedoeld, al 27 delen niet.
Maar de bedoeling is dus dat je alleen foto's mag plaatsen en geen reacties hierop mag geven?Dan heb ik het vanaf het begin al verkeerd begrepen inderdaad.Maar ik zie dit al zo lang ik hier schrijf,dus ik wist niet dat het zo in elkaar zat.Bij deze mijn excuses.
Uiteraard mag je reactie geven op de testjes. Maar symptomen etc of over dingen hebben zoals nat van onder hoort hier niet.
Ja het is of 9 of 10 dpo dus idd wel heel vroeg al dankjewel ik hoop het ook zo! 3x scheepsrecht in 2014!
iemand?.. of word ik gewoon gek hmm na t uploaden is tie nie meer zo duidelijk als zelf op mn pc of telefoon
@ shart ik zie m hahhaa gefeliciteerd @mandy ik zie m ook! @sanne ik zie m niet.. Zijn er nog.meer testjes dames?!?!
Shart, gefeliciteerd!!!!! Mandy, ik zie hem!!! Ben benieuwd over 2 dagen!!! Sanne, ik zie ook een licht streepje!! Duik voor jou dat hij op gaat lopen!! Cenm, die is zeker mooi voor 10 dpo!!!