Hey, net getest met middagurine, had best veel gedronken, verwachtte toch niet echt iets, maar nu zie ik denk ik toch echt wel een streepje, vanavond testen met geconcentreerde urine of vals streepje?
@chantallcindy Gefeliceerd!!! Hoop dat het nu een plakbeeb is na je banner te lezen! En denk dat er voor mij niets anders op zit dan geduld te hebben Ik zie het streepje in het echt best wel duidelijk zonder scheel te kijken maar zie niet goed of hij grijs of roze is... Ik haat wachten!!!
Lila ik zie heel voorzichtig een streepje. Gefeliciteerd. Ik zou je ook aanraden om morgenochtend pas te testen met ochtendurine is nog geconcentreeder dan vanavond
Wauw dankje Ik hoop natuurlijk op een heel erg mooie streep morgenochtend maar is de kans niet nog vrij groot dat dit helemaal niets is en gewoon een fout streepje of is het daar te duidelijk voor? Ik wil nog niet té enthousiast worden... Foto is trouwens ruim binnen de tijd getrokken
Super ik las je onderschrift. Maar geweldig wat goed nieuws. Gefeliciteerd lekker genieten. Ik weet dat dat moeilijk is als je al een aantal miskramen hebt gehad, maar ga ervanuit dat dit goed gaat dan zou het zonde zijn als je eerst een tijd hebt lopen stresse. Dus ik zeg lekker genieten meid. En ik spreek uit ervaring hoor.
Kan dat ruim binnen de tijd? Toe ik het streepje zag dacht ik ook meteen achja zal wel indroger zijn maar begon te twijfelen omdat het er meteen opkwam toen het roze wegwas..
Zie wat je bedoelt alleen geeft kruidvat te vaak dit soort streepjes en ben je niet zwanger. Morgenvroeg weer even testen @cc gefelicteerd!